Skulle ha ICSI, fikk IVF

TiraV

Gift med forumet
Me vart anbefalt ICSI etter utredinga. Når me kom til egguthentinga, hadde eg nesten for mange egg. Trur dei vart litt bekymra, lurte veldig på å sykemelde meg lenger enn normalt å sånt.

Siden eg hadde så mange egg, befrukta dei både ved ICSI og IVF. Det egget eg fekk satt inn var eit resultat av IVF, det var og alle som vart lagt på frys. Fordi dei vart betre enn dei egga som var befrukta ved ICSI

Syns det var litt artig, at cellene klarte seg betre sjølv enn forventa [:D][:D]

Ja, det var jo litt rart/morsomt:) Hvor mange egg tok de ut hos deg?

27 egg....

Det var forferdelig, holdt på å svime av på slutten  [:(] 

Herregud [:(] Ja det skjønner jeg godt! Jeg fikk ut 4, og det var ille nok det. Men heldigvis så er det verdt det [;)] Vi glemmer fort når vi ser resultatet [:D] 

Huff. Liker ikke å høre det der med egguthentinga[&:]  Kvir meg skikkelig til det, men prøver å fortrenge det foreløpig.
Hva fikk dere av smertestillende da?

27 !!!! egg, Tira? Fikk du mange på frys til evt. søskenforsøk seinere da?
Har også fått anbefalt icsi, men de snakket om å forsøke begge deler evt. også. Spørs vel litt hvor mange egg eg får ut da kanskje?...

Eg syns i utgongspunktet at egguthentinga ikkje var så gale, men det tok liksom aldri slutt [>:]

Høgre side, som dei tok først gikk veldig greit, eg kikka på skjermen og syns det var meir intressant enn vondt. Nokre stikk kjente eg, og nokre ikkje. (Eg hadde forøvrig mest egg på høgre side) Men når dei begynte på venstre side, vart det vondt. Legen sa at det kunne være for livmora kom i veien  ?????  

Så det er ikkje sikkert at du syns det er så gale tross alt [;)]

Eg fekk 1g parasett, og to andre tabletter eg ikkje veit kva var, vart ganske susen og svimmel av dei [8D] Åsså fekk eg lokalbedøvelse i sprøyte etter eg kom inn.

Me fekk fire egg på frys...når eg ringte inn så sa dei at 11 egg var befrukta, så kva som skjedde med dei andre 6 befrukta egga veit eg ikkje. Kanskje dei ikkje delte seg som dei skulle [8D]

ORIGINAL: TiraV

27 egg....

Det var forferdelig, holdt på å svime av på slutten  [:(] 

SÅ MANGE!!!! Jeg hadde 21 eggposer ved uthenting som de måtte tømme. Men til gjengjeld var det bare 3 egg, men bare 1 kvalitetsegg. Grein litt gjennom det hele. Pga det gjorde vondt og alle følelsene.. Ikke så behagelig når det ble så mange nålstikk inni der... Stakkars deg, men du fikk jo et bra resultat[;)] Er så moro[:)]

Jeg fikk en parasett og ei sprøyte i låret. Første gangen gikk det greit, men det var mer smertefull under og etter nr. 2. Fikk ikke sove noe særlig på overvåkningen etterpå. Tok ut 15 egg gang nr. 2. 12 var bra, 4 befruktet, 2 satt inn og ett barn.[:D] Det som er bra oppi det hele er at man glemmer smerten fort også den etter fødselen.[:D]

Back
Topp