Skulle gjøre det, men mistet motet...

Linka

Gift med forumet
Var på strømmen idag og handlet litt. Jeg skulle kjøpe med blomster for å legge på graven til min gode venn Terje ( for de som ikke vet noe om dette : http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=640740 ), men da jeg stod foran blomsterbukettene så orket jeg ikke. Jeg orket ikke tanken på å dra opp dit alene og sitte ved graven hans. Alle minnene og de gode ordene bare kom rasende på og jeg visste at jeg ikke kom til å greie det alene......

Får prøve en annen dag..... når det ikke er så sårt lenger......

Klem

Huff...ja skjønner veldig godt åssen du har det...og at du ikke orket...Ta det en dag du føler deg i form til det og har fått det bitte litt mer på avstand...

huff da.. Du må prøve å ta tiden til hjelp, vennen.. gjør det når du er 100% klar for det du.. Han forstår helt sikkert.. Han våker nok over deg skal du se.

Føler med deg! Stor klem til deg!

[:(] Du får prøve senere når du føler deg klar for d...

Kanskje du kan få med deg noen andre som også kjente ham..
Kan ofte være litt lettere å ha noen å støtte seg til..

Takk for god støtte damer. Er så glad jeg har dere her.

Homma : Felte noen tårer da jeg leste om moren din. Gjør meg veldig vondt at hun gikk bort så tidlig.
Det er så meningsløst.
Noen ganger når jeg ser på Alexander tenker jeg : han fikk aldri kjenne Terje. Og Terje fikk aldri kjenne han. Terje var på sykehuset da Christian kom til verden. Han ble så glad på våre vegne. Jeg vet at han ble det nå også, men han fikk aldri se gutten vår.
Må være hardt for deg at moren din aldri vil få se ditt lille nurk. Syntes du er sterk jeg vennen.
Klemmer fra meg 

Jeg er heeeeelt sikker på at han følger med og kjenner tankene dine...
og han forstår hvor glad du var i han, om du er på graven eller hjemme spiller
ingen rolle...ta den tiden du trenger du vennen. EN dag er du klar, og da blir det lettere for deg.

Uff,nei gravplasser er et trist område...
Skjønner godt du utsatte det![:(]
Men en dag greier du nok...

[:(][:(] Det berører meg så, det du skriver! Vil bare vise at jeg tenker på deg. Klarer ikke å si noe bedre. Er i stor sorg selv, etter at et familiemedlem valgte å forlate oss for ikke lenge siden.

ORIGINAL: Sara73

[:(][:(] Det berører meg så, det du skriver! Vil bare vise at jeg tenker på deg. Klarer ikke å si noe bedre. Er i stor sorg selv, etter at et familiemedlem valgte å forlate oss for ikke lenge siden.

Tenker på deg også vennen... må være ille når det er et familiemedlem. Og du trenger ikke si noe annet. Vet hva du mener vennen...
Klem

Sprøtt... verden er ikke stor.. han kjenner jeg og. Han er sønnen til mannen til mamma, jeg er vel da strengt tatt familie. Leste innlegget ditt, det var en nydelig begravelse for terje. Søstern hans sang i kirken. veldig bra..... på lsk kampen samme kveld ble det holdt ett min. stillhet og de spilte med sørgebånd.. Det var mange som brydde seg om han og vil savne han...... Bare og spørre hvis det er noe du lurer på i forb med begravelsen..........

Og tårene kommer igjen...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp