skulle egentlig

lillebella

Flørter med forumet
Skulle egentlig melde meg inn her hos dere i dag, etter positiv test i går. Men har bestilt time hos legen pga voldsomme magesmerter, Har nettopp hatt to sa og er kjempe nervøs:S
Huff, masse syting og klaging men måtte bare dele det med noen.

håper at det går bra og at detter er ufarlig x alt for dg

Klatremus Lillemann skrev:
Lykke til! Krysser fingrene for deg!

signerer!

Da skjønner jeg at du er redd.
Men vi får krysse fingrene for at alt går godt og at de smertene ikke betyr noe

LYkke til!!!

håper det går bra denne gangen, hvis ikke må du ha lykke til neste gang!

* Krysser fingre! *

Var til legen i går kveld, han tok forskjellige prøver, og graviditetstesten han tok var negativ???????..... Har fått 3 positive her hjemme, skjønner ingenting.... Har iallefall blitt henvist til KK, håper på å få komme inn i løpet av uken.   Skal også kjøpe en til test iløpet av dagen....          Får det ikke til å stemme.

Da oppdaterer jeg historien min litt:) Var på KK i går og tok invendig ul. Gyn kunne ikke se om det var et foster eller rester fra forrige sa som var for bare 5 uker siden.Skal tilbake på Lørdag for nye prøver og ny ul. Har sååååå lyst å melde meg inn her hos dere:)

Lykke til.
Håper du fortsatt er gravid.

Lykke til :) håper du blir her hos oss;)

Tusen takk for alle lykke ønskninger jenter:)
Jeg var på ny innvendig ul lørdag, hcg var steget til 3400 , men hun fant ingen foster.
De var litt usikker på hva det kan bety, (skulle vel ha sett noe nå, er jo nesten 7 uker:(  )
Må inn igjenn om 2 uker.     Ufffffff, 2 uker er lenge å vente, men får smørre meg med tolmodighet.

huff daafløer med deg

du har jo stigning sååå lykke til

Back
Topp