Skulle aldri

Maanestråle

Gift med forumet
sakt til legen at jeg var heldig, fordi jeg ikke var noe plaget med kvalme!!!
Ble liggende i senga i hele går, og i dag må jeg svelge ekstra mye...

Æsj!!! [:'(][:'(][:'(]

Glemte du å si "bank i bordet" ? [8|][:-]

Neida, håper du blir bedre utover dagen snuppa, hjelper å spise lite, men ofte[:)]
Er når jeg blir sulten, alt for mett eller trøtt at jeg blir kvalm[;)]

Uff, god bedring - det har dessverre en tendens til å gå troll i ord...
Håper det gir seg utover dagen. Jeg har hatt et par dager innimellom hvor jeg har vært skikkelig kvalm, og så hatt mange fine dager etter hverandre. Så kvalmen har ikke nødvendigvis kommet for å bli [;)]

Ja, har merket at det er sånn det kommer, når jeg er trøtt eller sulten... og jeg er jo trøtt konstant!!! [8D]

Hahaha, hvordan skal dette gå...

Usj, er skikkelig trøtt selv også[:'(] Er ikke menneske når jeg kommer hjem fra jobb, tungt å jobbe fullt nå merker jeg....

Hvordan går det med hodepinen da Maanestråle?

Joda... nå skal du høre...

Jeg jobber jo bare 50 % om dagen pga det dumme hodet mitt...
Så jeg dro hjem kl 12 i går, gikk og la meg som jeg pleier for hodet pleier å ha fått nok på den tiden... kl 16.30 våknet jeg, spiste litt middag og kl 17 måtte jeg gå å legge meg igjen for da kom kvalmen [8D]

MEN! Hodet er bedre i dag virker det som, ligger å lurer litt, så får ta min faste formiddagslur når jeg kommer hjem...

I går så begynte tårene bare å renne, da hadde jeg nok fått litt nok... Har hatt konstant hodepine siden desember i fjor, og ikke en eneste dag som jeg har følt meg opplagt etter hjernerystelsen... Så da jeg begynte å tenke meg litt om i går, fant jeg jo ut at jeg faktisk ikke husker hvordan det er å føle seg helt frisk, og da begynte jo tårene... Men det virker jo som det letter til tider så det må jo bety at det blir bedre selv om det går sakte...

Puh, dette var faktisk litt godt å få ut! [8D][:D]

Uff, syns synd på deg. Kan ikke være noe gøy å konstant slite med hodepine. Og nå også kvalme. Skulle ønske det var noe en kunne gjøre! Men alt jeg har er god bedring! Og en stoooooooooor internett klem!

Forresten, husk å kaste salt over skulderen også[:D]. Kan kanskje reversere det=)

Jeg skjønner deg ufattelig godt Maanestråle, kan heller ikke huske hvordan det er å føle seg helt frisk... Har vært noe de siste årene for min del også[:'(]

Godt at hodeverken har tatt en liten pause selv om den er erstattet med kvalme da[:)][:'(]
Er virkelig ikke noe greit å gå sånn altså! Men må spørre; har du prøvd akupunktur? Mamma og ei venninne prøvde dette for hodeverk og det hjalp faktisk[:)] På mamma hjalp det bare en periode da, men det har sine årsaker... Ville kanskje prøvd dette hvis det ikke er prøvd allerede. Kan også hjelpe mot kvalmen har jeg hørt[:)]

Du er kjempeflink og sterk som klarer å stå opp hver dag og være positiv, STÅ PÅ[:D]

Stolt av deg jeg

Back
Topp