skulle ønske..

edurt

Betatt av forumet
skulle ønske at man kunne forstå seg på den kroppen[:@] Man går og føler og kjenner på kroppen hele tiden, men man skal visst ikke forstå alt her i verden. alt tilsier at jeg er gravid men ikke graviditets testene...[&:] blir liksom litt slitsomt. skulle så gjerne hatt en liten spire i magen min[:)]. men jeg får det ikke til[&o][&o] hvorfor skal alt ta så lang tid? noen trenger bare blunke mens andre må kjempe?[:o][:o]. jeg veit ting tar tid, men hvor lenge skal jeg vente da? føler jeg har ventet lenge nok,jeg.[:(][:(]

Kjenner meg sååååå godt igjen i deg, edurt[:)] Man kjenner og føler og tror og tenker så man blir helt surrete i hodet...
Man sku hatt en kropp man bare kunne snakke til (som en her på forumet skrev), så gjorde kroppen som vi ønsket.... Det
hadde vært noe det[:)]

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg hadde en abort i mai, så har liksom kommet til pp3 etter det... Men egentlig er
det jo hele 7 mnd siden vi fikk til, og 5 siden aborten, så tiden går...

Ønsker deg lykke til[:)]

har prøvd siden juli ifjor[:o] har vært gravid for 8 år siden men mistet etter 11 uker. men visste ikke at jeg var gravid. kunne fort gå uten mens i tre-fire mnd. men har gått på p-piller i 7 år. da jeg sluttet så gikk det to mnd før jeg fikk mens igjen. hatt den på dagen siden desember i fjor.

Du er sikker på at eggløsningen er som den skal? Legen kan sjekke dette opp med blodprøver.
Huff, skjønner at du er lei og utålmodig... Men som flere skriver her, så kan det faktisk være turen verdt til akupunktur eller homeopat...

Masse lykke til (igjen)[;)]

Back
Topp