Skulle ønske ...

mammatil2Venternr3

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Jeg klarte å kontrollere kvalmen! Og klarte å finne ut om den kom pga for lite mat, for mye mat, kaffe, trang bukse, eller andre ting:-S

Ja jeg fant det heller ikke ut. Den kom bare helt plutselig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det beste er, har jeg funnet ut, er bare å sitte/ligge helt stille.... og spise saltholdig mat som Ritz og potetgull, og drikke cola (selv om cola er fyfy).

Sliter litt selv. Det hjelper med vann og frukt. Men er liksom litt kvalm hele tiden, og det kommer litt ut på dagen. Jeg prøver å spise sunt, men det er ikke så lett når man er kvalm. Skulle gjerne hatt meg en Cheesburger akkurat nå.

I tillegg til det er jeg svimmel/uvel/vimsete. Mister ting og glemmer ting.
Veldig glad jeg har fortalt det til min leder på jobb. Hun har tre barn og er veldig forståelig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig. Skulle ønske jeg fant noe som kunne hjelpe. Men samtidig så har jeg hørt at kvalmen er et godt tegn, så jeg støtter meg på det :) :) ♥♥

Her blir det bare verre og verre. Det går mye knekkebrød med brunost, det hjelper litt, men dessverre ikke så lenge. Småspiser potetgull, drikker iste og gjør så lite jeg kan. Middagslaging har det vært elendig med, orker ikke tanken på å koke poteter og grønnsaker, så mannen har måttet ta over litt. Blir en del søppelmat på meg som pizza og toast, mye jeg ikke orker tanken på dessverre.

Eg har funnet ut kvalmen kommer av bevegelse:( t mer eg beveger meg t mer kvalm :(

Jeg har det som pingvin82.

Sent from my iPad using BV Forum

Men blir bare verre og verre her og :( Begynner å bli dårlig på jobb og nå... Så er vell ikke lenge til jeg må fortelle sjefen.. Morgenen og kvelden er verst foreløpig! Å sliter med å få i meg mat... Huff! Men må vell bare ønske kvalmen velkommen, for da vet jeg at spira har det bra ❤

Prøver å spise hver morgen før jeg står opp. Og lar mannen lage alt av mat til meg (blir så himla dårlig av å åpne kjøleskapet og lage mat/tenke på mat). Ellers går det i små, men hyppige "måltid" (hvis jeg kan kalle 3 ritz-kjeks et måltid) likevel er jeg stort sett konstant kvalm...

Dette spiser jeg:
-ritz-kjeks (men begynner å bli lei av/kvalm av de også)
-gulrot
-eple
-hjemmelaget rundstykke (et halvt om gangen)
-noen biter havre polarbrød med hvitost
-saltsild :p
Drikker eplejuice og farris eller bare vann. Litt te når jeg orker

Jeg har heldigvis ikke så mye kvalme om morgenen. Veldig praktisk, men så snart ungene er dratt på skolen og jeg skal ha meg en kosestund...kommer det.
Den blir sterkere og sterkere utover dagen, og om kvelden når jeg legger meg, er det ille. Ikke kastet opp enda, så sånn sett er det greit...

Back
Topp