Skulle ønske....

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg bare kunne slutte å spise...!
Enten er jeg sulten rett etter at jeg har spist, eller så føler jeg maten ligger i skvulper oppi drøvelen i mange timer etterpå fordi jeg er så mett...

Noen som kjenner seg igjen eller? :P

Men jeg kan vel ikke klage. Så lenger jeg kjenner på kroppen at jeg er GRAVID så skal jeg være glad for at saker forandrer seg :D

Bare PITTELITT syting må vel være lov her inne?? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syting er lov :)

Jeg har ikke spist annet en litt vanlije-is i dag jeg. Herregud. Burde ikke vært lov. Sånn her var det forrige gang også, jeg hadde IKKE matlyst.
Men nå står mannen og lager ørret med grønnsaker og poteter til dem men ris til meg :D (Jeg eeeelsker ris :p ) og det gleder jeg meg faktisk til. Så nå tror jeg at jeg skal få meg frokost og lunsj og middag og kvelds i ett :)

Ååå ris ER godt!!
Det fikk jeg også lyst på nå.... :p

Jeg skal spise salat idag også med maaaasse hvitløksdressing på :D (har så dilla på hvitløk!)

Ååå ris ER godt!!
Det fikk jeg også lyst på nå.... :p

Jeg skal spise salat idag også med maaaasse hvitløksdressing på :D (har så dilla på hvitløk!)

Åååh, NAM! :D I forrige svangerskap klarte jeg ikke hvitløk, men sånn til vanlig elsker jeg det :D

Ris ja, nam nam. Kunne spist det hver dag! :D

Hmmm... Mon tro om ris med et par fedd hvitløk kan smake noe... :D

Har det akkurat på samme viset! I helgen har jeg ikke fått i meg noe mat, bare spydd opp alt jeg har spist.. Tidligere har jeg gått sulten HELE tiden, knapt fått i meg nok mat! I dag er jeg sjeleglad for å ha fått i meg middag!! :D (har ikke spist ordentlig middag siden torsdag).

Kino-bacon-chips.... Åh nammi!!! :O

Nå begynner jeg å bli sulten... 5timer siden jeg spiste... Tror jeg må lage meg litt hvitløk med litt tilbehør xD

Back
Topp