Skulle ønske

Baby1988

Glad i forumet
At en emmajunga city cross bare kom trillende inn i stua, så slipper jeg å lete, mase på folk, sende epost man likevell ikke får svar på, osv osv.. Hadde ikke så lyst å kjøpe helt ny vogn da vi ikke skal ha flere enn to og emmajunga er jo sviiindyr helt ny! :s
Jaja, heldigvis lenge til august. Kanskje jeg har mer guts igjen neste uke med å finne vogn! :p

Før du vet ordet av det så finner du en vettu :-) Har bedre erfaring med facebookgrupper enn finn egentlig :) Jeg fikk en pent brukt city cross brukt til ett barn til 900 kr :-) Kom over den på facebook da jeg egentlig ikke så etter vogn, og voila! :)

Oi, der har du gjort et godt kupp! :D Kommer vel over noe når jeg minst forventer det! :p

Jeg satt å så på en facebook gruppe i går. Har egentli bestemt meg for å ikke kjøpe noe ennå, men så kom jeg over en emmaljunga edge duo combi med litt ekstrautstyr og bare brukt til ett barn. Så jeg "måtte" jo bare kjøpe den. 2500 ble prisen og det synes jeg ikke er så ille. Så det er bare å slutte å lete så kommer det en tilfeligvis til deg også;)

Sett opp abonnement på finn, legg inn kriterier på søket - og sett at du vil ha E-post når det blir lagt ut noe som stemmer med kriteriene.

Jeg har gjort det noen ganger, og hatt stor suksess.. Søket gjør seg selv, bare å sjekke E-post på morgnen:-)

Skal gi deg et annet tips! Du får mer respekt når du ringer til selger, enn når du sender e-post eller sender sms. Du virker mer interessert når du ringer! ;)

Har prøvd det også, men enten så svarer dem ikke eller så har dem allerede solgt vogna :p

vi lette etter brukt city cross til vår første fødte, men fant ingen, så vi måtte kjøpe ny. Angrer ikke en dag på de 9000 kr vi la i vogna. Ble også sponsa med 5000-6000 av familie :) topp vogn :)

Jeg har sett etter city cross på finn men jeg har dårlig erfaring med vogner kjøpt brukt så jeg satser på ny vogn. Evt kjøpe ny sportsvogn men kjøpe brukt bag :-)

Har prøvd det også, men enten så svarer dem ikke eller så har dem allerede solgt vogna :p
Selv ringer jeg alltid, uansett hva det gjelder, om det står noe nr der., da får man spurt om det man ønsker, å spurt med en gang om man kommer på noe mer, alt går mye fortere og du får svar med en gang..
Er tingen solgt får du vite det med en gang også=) Liker det mye bedre enn å vente på svar på mail.. Om man ikke får svar på telefonen, må du se ann når du ringer, å heller prøve igjen senere=)

Back
Topp