Skulle ønske..

Frisør1

Gift med forumet
Jeg var en reser i ny-norsk[&o] Har skrevet en oppgave på norsk sidemål nå...den ser jo superbra ut, i mine øyne he he, men når jeg får den tilbake er vell hele oppgaven merket med rødt[8D] Noen som er flink her eller?[:)]

kipt ...men det er sånt du lærer,neste gang så går det nok mye bedre skal du se

å du har ikke fått den til bake enda ...ja men nå venter vi i spenning på resultet [:D]skal vedde på du klarer deg kjempefin[:D]
men hva utdanning driver du på med nå? bygynte du i høst ,? for du har slutta helt som frisør nå?

Takk for tilbudet Krusedull, men leverte den bare som den var[:D] Blir spennende[:D]
Lomo: Ja nå tar jeg påbygging for å få studiekompetanse, har jo gått yrkesfag tidligere[:D] Er sluttet helt som frisør og det føles bra[:D] Nå gjenstår det bare å bli helt sikker på hva jeg skal søke videre...april kommer fort[X(] 

åå masse lykke til [:)]

kjempe flink , tenk lønn og gjerne utradiosjonelt nå [:)]...skriv opp og tegn dine mål og alle dele målene slik at du blir mer bevist ...lykke te og tenk på så gøy de skal bli å lære masse [:)]

Håper det går bra.
Lurer jo på om du har satt over ordboka fra bokmål til nynorsk først og fremst?
Jeg var helt håpløs i nynorsk på skolen, men "karret" til meg en 4'er da jeg tok det opp noen år senere.

[:)]

ORIGINAL: LOMO*4

kjempe flink , tenk lønn og gjerne utradiosjonelt nå [:)]...skriv opp og tegn dine mål og alle dele målene slik at du blir mer bevist ...lykke te og tenk på så gøy de skal bli å lære masse [:)]

Kom gjerne med forslag!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Håper det går bra.
Lurer jo på om du har satt over ordboka fra bokmål til nynorsk først og fremst?
Jeg var helt håpløs i nynorsk på skolen, men "karret" til meg en 4'er da jeg tok det opp noen år senere.

[:)]

Jepp he he, pluss Hellevik si nynorsk ordbok i hånda[:D][:D] Gikk vell greit håper jeg, er faktisk litt morro når man er FERDIG med en oppgave![:D]

Fikk 5- på særoppgaven i BOKMÅL, storfornøyd[:D][:D][:D]

oj kjempe bra ...[:D] med 5 ...få deg time hos en som kan hjelpe deg å tenke over hva du kan brukes til [;)]

Back
Topp