Bruker817kos
Forelsket i forumet
jeg valgte å bli hjemme[:'(][:'(][:'(] aldri mer[8D] men takk for helgen jenter,koste meg i går[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenamamma90
å ?[8D]
ORIGINAL: Rapunsel
det var superkoselig i går!!! skulle ønske jeg kunne vært med utover natta[:o] men utrolig glad jeg dro hjem så tidlig som jeg gjorde, hadde så sinnsykt til hodepine, trodde jeg skulle dø på toget hjem i gårkveld. men nå er det litt bedre..
ORIGINAL: kattekvinna
Holdt dokke på til kl.5???!? Herregud, eg var totalt ferdig kl.1 eg;) då hadde eg null stemme og ingen energi... :P
ORIGINAL: prematurmor2010
ORIGINAL: kattekvinna
Holdt dokke på til kl.5???!? Herregud, eg var totalt ferdig kl.1 eg;) då hadde eg null stemme og ingen energi... :P
så ikke på klokka,men trur det var no sånt noen av oss var oppe
ORIGINAL: Lussa88
Hihi, du var i farta i går du kjære prematurmor [:D] Hoho, og ikke fikk jeg tatt opp latteren din heller... hvor ble det av deg etter tors da ?? Brått var du vekk liksom [8D]
ORIGINAL: Lussa88
Hihi, du var i farta i går du kjære prematurmor [:D] Hoho, og ikke fikk jeg tatt opp latteren din heller... hvor ble det av deg etter tors da ?? Brått var du vekk liksom [8D]