skulle ønske

Ja,det var veldig gøy igår [:)] er glad jeg kom meg på siste tbane hjem jeg [;)]

det var superkoselig i går!!! skulle ønske jeg kunne vært med utover natta[:o] men utrolig glad jeg dro hjem så tidlig som jeg gjorde, hadde så sinnsykt til hodepine, trodde jeg skulle dø på toget hjem i gårkveld. men nå er det litt bedre..

Jeg er i god form jeg, litt sliten bare[:D]

Men det er klart, folk blir slitne og "i form" hvis de fester på pub til 5 om natta[;)]

ORIGINAL: Rapunsel

det var superkoselig i går!!! skulle ønske jeg kunne vært med utover natta[:o] men utrolig glad jeg dro hjem så tidlig som jeg gjorde, hadde så sinnsykt til hodepine, trodde jeg skulle dø på toget hjem i gårkveld. men nå er det litt bedre..

HAPPY RAPPY![:D] Hvalross vennen min [;)]

Holdt dokke på til kl.5???!? Herregud, eg var totalt ferdig kl.1 eg;) då hadde eg null stemme og ingen energi... :P

ORIGINAL: kattekvinna

Holdt dokke på til kl.5???!? Herregud, eg var totalt ferdig kl.1 eg;) då hadde eg null stemme og ingen energi... :P

så ikke på klokka,men trur det var no sånt noen av oss var oppe

Er nok et stk slitne snupper idag ja[:)] dansing på bordet ,og brystspreng på enkelte tar på [:D] hahaha

l

--eg e glad eg to halv 2 bussen hjem-det holdt lenge for denne slitne kroppen.

all partyed out, man[8D]

Jeg og Elsker Brus satt oppe til nesten 5. Og når vi nesten hadde sovna så kom prematurmorå banka på døra.. [>:][8D]

Du må ikke traske gatelangs hele natta vettu[8D]

Jeg og "elsker (øl) brus" kom i seng 3.30 ca, men det var bare fordi vi satt og ventet på et annet rom og drakk vann og pratet[:)] Tror jeg hadde vært mer sliten om det ikke var for det[8D]

Så nettopp ToSMå2010 sitt innlegg, så da skjønner jeg at dere satt oppe litt lenger, men vi kom oss jo relativt tidlig til hotellet alle vi da[8D]

ORIGINAL: prematurmor2010

ORIGINAL: kattekvinna

så ikke på klokka,men trur det var no sånt noen av oss var oppe

nei det har vi IKKE sett[8|][:-]

[X(]

Hihi, du var i farta i går du kjære prematurmor [:D] Hoho, og ikke fikk jeg tatt opp latteren din heller... hvor ble det av deg etter tors da ?? Brått var du vekk liksom [8D]

ORIGINAL: Lussa88

Hihi, du var i farta i går du kjære prematurmor [:D] Hoho, og ikke fikk jeg tatt opp latteren din heller... hvor ble det av deg etter tors da ?? Brått var du vekk liksom [8D]

jeg var på tors jeg[;)]

ORIGINAL: Lussa88

Det var jo dere som var pussa, Lussa, og gikk på denne baren deres... Hmmm, husker ikke hva den het jeg altså [8D][8D][8D]

**thithithitihthithithithti*

Back
Topp