Lykkeboom Gift med forumet 10 Jan 2011 #2 Tenkte jeg også på [:D] Jeg begynner å bli litt sløv med å svare.... så kanskje like greit at den ikke er her [8D]
Tenkte jeg også på [:D] Jeg begynner å bli litt sløv med å svare.... så kanskje like greit at den ikke er her [8D]
Fride :) Forumet er livet Novemberlykke 2015 11 Jan 2011 #3 ORIGINAL: Lykkeboom Tenkte jeg også på [:D] Jeg begynner å bli litt sløv med å svare.... så kanskje like greit at den ikke er her [8D] Tenkte jeg og, da blir det fort 10 tomler opp og ingen svar [8D]
ORIGINAL: Lykkeboom Tenkte jeg også på [:D] Jeg begynner å bli litt sløv med å svare.... så kanskje like greit at den ikke er her [8D] Tenkte jeg og, da blir det fort 10 tomler opp og ingen svar [8D]
MrsPink Forumet er livet 11 Jan 2011 #4 Hater like knappen jeg.. mye bedre at folk uttrykker seg med å skrive, enn å bare trykke liker... [8D]
Hater like knappen jeg.. mye bedre at folk uttrykker seg med å skrive, enn å bare trykke liker... [8D]
BarnIDesember Forumet er livet 11 Jan 2011 #5 Skulle vært sånn at for å få det gjennom MÅTTE man skrive NOE ihvertfall... [:)]