Skulle ønske...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg hadde mer å fordrive tiden med.. Går bare å venter på å begynne på kurs via Nav, så jeg går bare hjemme.. Da blir det fort mye død-tid, og mye data siden barn og sambo er i barnehage og jobb..

Sånn var det i forrige graviditet også, mye død-tid, og mye skummel lesning.. Kjenner jeg egentlig har lyst til å bare "melde meg ut" herifra frem til jeg har bikket uke 12, for jeg er så lettskremt. Klarer ikke glede meg, skjønner ikke at jeg er gravid.. Enda jeg har 4 positive tester siden igår, så skjønner jeg det seriøst ikke.. Har så lyst til å ta en CB digital, men tør rett å slett ikke. Jeg er livredd for at den skal vise "ikke gravid", selvom 4 positive tester MÅ jo bety noe [8|]

Håper ting blir litt bedre, har jo fortsatt ikke nådd IKM datoen min engang ! Det er enda 2 dager til IKM.. Kanskje det det går mer opp for meg når mensen ikke kommer.. Men da er det enda 8 uker igjen med bekymringer.. Får tenke litt over hva jeg skal gjøre, er så sinnsykt nyskjerrig av natur også, så vet ikke om jeg klarer å holde meg unna BV [:'(] Selvom mye av det jeg leser gjør vondt værre for meg..

Æsj.. Dagens utblåsning ifra meg [:)]

ja man har lett for å lese seg litt bort, men du får prøve å la være de "værste" trådene og sidene...[:)]
jeg skjønner ikke at jeg er gravid jeg heller.... heeelt merkelig!! Har ønska dette så lenge!! men er en deilig følelse at ikke mens kommer!![:D][:D]
Bare nyyyt tiden som kommer,  og prøv å sett en msx-grense på deg her inne[;)][;)] kanskje det hjelper??

Jeg forstår heller ikke at jeg er gravid.. Men det blir nok bedre når magen begynner å vokse, da innser man at det faktisk er noe inni der.. Også skal jeg bestille tidlig ultralyd hos privat gynekolog- da blir det mer reelt når man ser en liten klump som er inni der-kanskje det kan hjelpe deg også...

[:)]

Har jo vært gravid før, så vet jo hvordan det foregår..

Må nødt til å få tidlig UL av legen min, hadde aldri klart å gått helt til uke 17/18/19 for ordinær UL.. Tenk om jeg da fikk beskjed om at utviklingen hadde stoppa i uke 7 liksom ? Nei fysj.. Skal få ordnet meg tidlig UL i uke 7 tenker jeg, sjansen for SA er jo igjen enda mindre etter man har sett hjertet slå [:)]

Ja, håper du klarer å unngå og lese for mye[:)] Ikke gå innpå de trådene eller søk opp sider som kan skremme[:)] Men skjønner godt hva du mener[:)] Jeg er akkurat som deg så jeg kommer til å få henvisning til ultralyd slik at jeg får bekreftet at alt står bra til. Er altfor lenge og vente til den ordinære ultralyden. Men det kommer til å gå så fint[:)] Bare slapp av og sov masse og bare ta vare på deg selv[:)] For meg som er i full jobb, har to barn og et hektisk liv så hørtes det litt deilig ut[8D] Men skjønner at du er lei av å gå hjemme også[:)]

Tenker jeg tar en test igjen på tirsdag, IKM dagen min.. Synes det var skummelt å ta test idag også jeg, var så redd den skulle bli negativ og at de 3 igår lurte meg, men den ble jo sterkere enn de igår [:D]

Det jeg synes er skummelt nå er de "menssmertene" jeg har i ryggen.. De er ikke så kraftige som de bruker å være før mens, men de er der.. Er det vanlig ? Menssmerter liksom..

Husker ingenting fra jeg gikk med førstemann [:'(]

Back
Topp