Skulle ønske vi kunne bruke emojis

Dansejente

Elsker forumet
August 2018
Januarlykke 2020
vetbat vi kan trykke på ansikter her og få mange, greie nok uttrykksikon. Men når jeg tror de fleste av oss bruker mobiler/nettbrett på forumet hadde det vært topp om man kunne brukt emojiene som kan brukes nesten over alt ellers.
Bare en tanke, så kult om det kunne bli bygd inn på et eller annet vis :)
 
Enig. Det mangler flere emojis her, og de som kommer fra mobilene er mer enn gode nok, synes jeg.
 
Helt enig. De faste emojiene er blitt en måte å kommunisere over på nett, og selv om finnes smilyer her er det ganske kronglete å finne frem til og velge riktig med fingeren. I tillegg er det andre smilefjes så det blir et annet smilefjesspråk enn emojier man bruker over alt ellers. :)
 
Så enig. Syns det er så kronglete å finne emojies som jeg vil bruke. Syns heller ikke de er så fine:rolleyes: Saver virkelig å kunne bruke iPhone emojiene. De eneste som funker er ☹️☺️❤️☀️ og det holder ikke for meg :rolleyes:
 
Så enig. Syns det er så kronglete å finne emojies som jeg vil bruke. Syns heller ikke de er så fine:rolleyes: Saver virkelig å kunne bruke iPhone emojiene. De eneste som funker er ☹️☺️❤️☀️ og det holder ikke for meg :rolleyes:
Reaksjonsknappene er også små for mine fete fingre :laughing005 derav "uenig" reaksjon fra meg nå hahaha!!
Skulle hatt emojis her ja...
 
@Forumansvarlig
Kommer det en slik funksjon? Forumet virker ganske utdatert med løsningen som er nå.
 
Hei!

Skal spille det inn til utviklerne våre, men dette er en løsning vi leier, så vi kan dessverre ikke påvirke så mye selv.
 
Back
Topp