Skulle ønske noen

Vet ikke va dette dreier seg om...men ønsker å sende deg en STOR varm trøsteklem

Det hele dreier seg om angsten min som fucker opp hele meg. Det som er er at jeg er sikker på at jeg kommer til å dø bare jeg kjenner den minste ting inni hode mitt (ja hode vondt). Så jeg går liksom bare å "venter" på at noe skal skje.[:(] Jeg går å er livredd hele tiden og er sikker på at det er noe galt med meg.[:(] Har tatt det opp med psykolog også, men får liksom ikke så mye ut av det.[:(] og nå siste tiden har jeg også blitt veldig glemsk. Noe jeg ikke var før. Syns det bare blir værre og værre. Og må nesten Tenke over alt jeg sier.[:(][&o] syns dette er veldig ekkelt.[:(]

Høres utrolig slitsomt ut. Håper noe kan hjelpe deg så du slipper å ha det slik.*klem*

ORIGINAL: Alexandra82

Høres utrolig slitsomt ut. Håper noe kan hjelpe deg så du slipper å ha det slik.*klem*

Ja, det er super slitsomt.[:o] Orker ikke/tør ikke gå ut i tilfelle det skulle skje noe.[&o][:(] Takk for klemmen.[:)]

sniker fra oktober.
Uff kan ikke være noe godt å ha det sånn. ring til legen til mandag. kan jo være noe som må undersøkes av en lege. ikke for å skremme deg altså. men siden du har begynt å glemme ting.

sender en trøsteklem til deg[:)]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Det hele dreier seg om angsten min som fucker opp hele meg. Det som er er at jeg er sikker på at jeg kommer til å dø bare jeg kjenner den minste ting inni hode mitt (ja hode vondt). Så jeg går liksom bare å "venter" på at noe skal skje.[:(] Jeg går å er livredd hele tiden og er sikker på at det er noe galt med meg.[:(] Har tatt det opp med psykolog også, men får liksom ikke så mye ut av det.[:(] og nå siste tiden har jeg også blitt veldig glemsk. Noe jeg ikke var før. Syns det bare blir værre og værre. Og må nesten Tenke over alt jeg sier.[:(][&o] syns dette er veldig ekkelt.[:(]

Jeg kan trøste deg med at man blir mer glemsk og vimsete da man ikke får nok søvn. Vi må holde hjernen vedlike. Hjernen trenger trim[;)]

Kanskje du skulle bytte psykolig, det høres ut som om du trenger en psykolog som kan hjelpe deg! Venninna mi prøvde 3 psykologer før hun fant en som hjelp henne!![:)]

Kanskje du skal bytte psykolog?

En av "bivirkningene" når en har angst, er faktisk at en blir ukonsentrert og glemsk. SÅ det er nok der det kjeme i fra.

Også vil eg anbefale å lese "The Secret" av Rhonda Byrne!

Håper du får hjelp for det snart, for det virker som du har det helt forferdelig!! [:(] stor klem!

[:(] Det er helt vanvittig tøft å ha det sånn, håper virkelig du finner noen som kan hjelpe deg!
Har du prøvd medikamenter i tillegg til samtaleterapi da? Du trenger ikke svare altså, men jeg er bare spent på om sånt kan fungere...
Verste følelsen en kan ha å ha det sånn, og det er så jævlig når en føler en ikke får gjort noe med det. Det er jo så mye en har lyst til å gjøre som blir stoppet av den forbanna angsten[:(] Klem til deg!

KLEMME MASSE PÅ!!!!!!!

Tusen takk.[:)] Nei, jeg er imot sånne medikamenter. Vil allerhelst prøve andre ting først.[8|]
ORIGINAL: drun

[:(] Det er helt vanvittig tøft å ha det sånn, håper virkelig du finner noen som kan hjelpe deg!
Har du prøvd medikamenter i tillegg til samtaleterapi da? Du trenger ikke svare altså, men jeg er bare spent på om sånt kan fungere...
Verste følelsen en kan ha å ha det sånn, og det er så jævlig når en føler en ikke får gjort noe med det. Det er jo så mye en har lyst til å gjøre som blir stoppet av den forbanna angsten[:(] Klem til deg!

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Tusen takk.[:)] Nei, jeg er imot sånne medikamenter. Vil allerhelst prøve andre ting først.[8|]
ORIGINAL: drun

Skjønner[:)] Var imot jeg og, helt til jeg trodde jeg skulle daue av panikkangst[8|] Så nå tar jeg av og til når jeg kjenner at kroppen ikke slapper av. Funker til en viss grad, men det fjerner jo bare symptomene da, ikke selve angsten. Kommer til å takke ja hvis psykologen tilbyr meg noe, gjør alt for å slippe å ha angst for alt. Så får jeg kommet meg litt mer ut og venne meg til å leve sånn som jeg har lyst til å leve[:)]

Back
Topp