Bare kunne leve litt for meg.[:(] Seriøst..[:(][:(] haff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Alexandra82
Høres utrolig slitsomt ut. Håper noe kan hjelpe deg så du slipper å ha det slik.*klem*
ORIGINAL: ¤Pingu¤
Det hele dreier seg om angsten min som fucker opp hele meg. Det som er er at jeg er sikker på at jeg kommer til å dø bare jeg kjenner den minste ting inni hode mitt (ja hode vondt). Så jeg går liksom bare å "venter" på at noe skal skje.[:(] Jeg går å er livredd hele tiden og er sikker på at det er noe galt med meg.[:(] Har tatt det opp med psykolog også, men får liksom ikke så mye ut av det.[:(] og nå siste tiden har jeg også blitt veldig glemsk. Noe jeg ikke var før. Syns det bare blir værre og værre. Og må nesten Tenke over alt jeg sier.[:(][&o] syns dette er veldig ekkelt.[:(]
ORIGINAL: drun
[:(] Det er helt vanvittig tøft å ha det sånn, håper virkelig du finner noen som kan hjelpe deg!
Har du prøvd medikamenter i tillegg til samtaleterapi da? Du trenger ikke svare altså, men jeg er bare spent på om sånt kan fungere...
Verste følelsen en kan ha å ha det sånn, og det er så jævlig når en føler en ikke får gjort noe med det. Det er jo så mye en har lyst til å gjøre som blir stoppet av den forbanna angsten[:(] Klem til deg!
ORIGINAL: ¤Pingu¤
Tusen takk.[:)] Nei, jeg er imot sånne medikamenter. Vil allerhelst prøve andre ting først.[8|]
ORIGINAL: drun
[:(] Det er helt vanvittig tøft å ha det sånn, håper virkelig du finner noen som kan hjelpe deg!
Har du prøvd medikamenter i tillegg til samtaleterapi da? Du trenger ikke svare altså, men jeg er bare spent på om sånt kan fungere...
Verste følelsen en kan ha å ha det sånn, og det er så jævlig når en føler en ikke får gjort noe med det. Det er jo så mye en har lyst til å gjøre som blir stoppet av den forbanna angsten[:(] Klem til deg!