Agnete
Forumet er livet
Det er sikkert flere som er som meg, men jeg mangler altså dette husmorgenet!
Jeg hater virkelig å lage mat, kan slå til med baking i blant! Er da lei lenge før produktet er ferdig
At klær ligger strødd, og det ligger litt støv under sofaen bryr meg ikke.
Støvsugeren og jeg har aldri blitt gode venner, heller ikke vaskekluten og bøtta!
Det verste som finnes er klesvask!
Den må først sorteres, vaskes, henges opp og legges på plass..
Det ender opp som regel at de klærne aldri kommer inn i skap og skuffer
Jeg vil egentlig ikke være slik, jeg vil være den mammaen som lager flotte middager, baker med barna, bretter tøy og har orden overalt
Har virkelig prøvd å være litt husmor siden jeg fikk min egen leilighet.
Det er nå 13 år siden og jeg bare faller tilbake til meg selv igjen
Min mann tror egentlig at det er best at jeg bare gir opp proskjektet husmor, for jeg er ikke slik.
Det kan ikke bare være latskap heller da jeg elsker å jobbe og har jeg masse energi så jobber jeg gjerne mer enn det min stilling tilsier. ( har blitt litt mindre av det etter jeg fikk barn!) Flere som er som meg som har klart å bli skikkelig husmor selv med så dårlig utgangspunkt?
Tenker min mann hadde blitt glad om han kom hjem til rent hus og middag jeg en gang
Hihi
Jeg hater virkelig å lage mat, kan slå til med baking i blant! Er da lei lenge før produktet er ferdig
At klær ligger strødd, og det ligger litt støv under sofaen bryr meg ikke.
Støvsugeren og jeg har aldri blitt gode venner, heller ikke vaskekluten og bøtta!
Det verste som finnes er klesvask!
Den må først sorteres, vaskes, henges opp og legges på plass..
Det ender opp som regel at de klærne aldri kommer inn i skap og skuffer
Jeg vil egentlig ikke være slik, jeg vil være den mammaen som lager flotte middager, baker med barna, bretter tøy og har orden overalt
Har virkelig prøvd å være litt husmor siden jeg fikk min egen leilighet.
Det er nå 13 år siden og jeg bare faller tilbake til meg selv igjen
Min mann tror egentlig at det er best at jeg bare gir opp proskjektet husmor, for jeg er ikke slik.
Det kan ikke bare være latskap heller da jeg elsker å jobbe og har jeg masse energi så jobber jeg gjerne mer enn det min stilling tilsier. ( har blitt litt mindre av det etter jeg fikk barn!) Flere som er som meg som har klart å bli skikkelig husmor selv med så dårlig utgangspunkt?
Tenker min mann hadde blitt glad om han kom hjem til rent hus og middag jeg en gang
. Husmorgenet er ikke slått på i mitt tilfelle. Heldigvis har jeg en mann som trives over gjennomsnittet godt på kjøkken.