Skulle ønske jeg kunne bli her!

Tri

Blir kjent med forumet
Fikk positiv test fredag, begynte å blø i går og blør fortsatt. Har ikke noe stort håp om at dette har gått bra, men hvis blødningen stopper så kan jeg klamre meg fast til et bittelite håp..... Bare 4+4 i dag. Termin 28 okt hvis det skulle bli noe. Noen andre som har hatt SA så tidlig? Evt hatt store blødninger og det har gått bra?

Krysser fingrene for deg og ønsker masse lykke til!

Føler med deg!
Mistet selv i slutten av Nov.. Så ikke gi opp håpet!
Neste gang sitter spiren;)
Trodde også det var mest vanlig å miste såpass tidlig.
Kroppen "rensker" rett og slett opp.
Det er veldig trist og forferdelig å miste.
Jeg mistet i uke 9 og så fosteret før de ga meg piller for å få i gang spontan aborten.
Lykke til videre!!!

Takk for det begge to, hvis jeg tenker realistisk så er det nok over, kroppen ordner opp. Men de 3 dagene jeg var gravid ble det jo lagt mye planer, vondt at de går i vasken for nå ihvertfall!

Har også mistet men det var i uke 7 +4 i en MA. Det er så trist å miste:(

Krysser alt jeg ahr for at du slutter å blø og at alt er fint. 

Jeg mistet i januar når jeg var 4+2, hadde visst om graviditeten i en uke,.. 

Svake mensensmerter, svak blødning, og så var det over! Og før jeg rakk å få mensen igjen ble jeg gravid på ny :) Og her sitter jeg, 6+5 :) Ingen blødninger eller noe som helst, og ultralyd sist fredag viste et bankende hjerte :D 

Det er alltid håp, men jeg ville heller trodd at håpet ligger i å bli gravid raskt på ny ;) 

Rugekasse: hvordan var du helt sikker på at det var over? Tok du blodprøver med noen dagers mellomrom? Eller ?

Vet hvor fortvilende du må ha det. Har selv mistet, faktisk to ganger på rad det siste året. I mars mistet  jeg da jeg var 6+5, og gjen i mai da jeg var rundt 5 uker. Siste gangen hadde jeg så vidt oppdaget at jeg var gravid. Etter å ha tatt en lengre pause er jeg nå gravid igjen og snart 9 uker på vei. Tidlig UL viste en bitteliten spire med bankende hjerte.

Det går an å håpe, men vanligvis når man blør mye tidlig i svangerskapet er det ingenting man kan gjøre. Det er forferdelig trist, men tenk på at kroppen din fungerer som den skal og ordner opp når noe er galt.

Sikker på at du blir gravid igjen snart og at spiren sitter neste gang. Du har oddsen på din side! Bruk tiden til hjelp og ta godt vare på deg selv.

Tri skrev:
Rugekasse: hvordan var du helt sikker på at det var over? Tok du blodprøver med noen dagers mellomrom? Eller ?

Du kan forresten prøve å ta en ny graviditetstest om noen dager. Hvis den blir svarkere eller negativ har du nok dessverre mistet, men hvis den blir sterkere eller fortsatt pos er det jo fortsatt håp. Den finnes også tester med ukeindikator. Jeg gjorde det sist jeg mistet.

Takk Ryllik. Tenker jeg venter til blødningen stopper helt opp, og da tar en test. Hvis den skulle være positiv så burde jeg kanskje ta blodprøver for å se om det går opp eller ned.

Tri skrev:
Takk Ryllik. Tenker jeg venter til blødningen stopper helt opp, og da tar en test. Hvis den skulle være positiv så burde jeg kanskje ta blodprøver for å se om det går opp eller ned.

Har du forresten kontaktet lege? Du bør uansett ta en UL for å sjekke om alt er kommet ut ved en evt. SA, eventuelt om det fortsatt er en spire der.

Tri skrev:

Testene ble først ikke sterkere, og så ble de svakere... Og ultralyd viste at livmoren var tom!

Jeg fikk beskjed på legekontoret at de gjør ingenting når det er så tidlig...... Ikke hverken blodprøve eller sprøyte pga jeg er rhesus neg. Men jeg kjenner at jeg må ha en bekreftelse på det enten det er sånn eller sånn. Får ta en test i løpet av et par dager tenker jeg.

Hvis jeg hadde en SA for en uke siden så burde jeg vel ikke bli MYE MER kvalm nå? Eller kan hormoner gjøre det?

Sånn- hcg under 1, så da var det over. Lykke til til dere andre! :)

Så leit! Lykke til videre. Krysser fingrene for at spiren sitter neste gang. Du har oddsen på din side :)

Huff så kjedelig men som de andre over her sier så er det naturen sin måte å ordne opp på . Du blir nokk raskt gravid igjen skal du se :)

Back
Topp