Skulle ønske jeg ikke visste at jeg er gravid!

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Ja, av og til tenker jeg det! Da hadde jeg sluppet en masse bekymringer!!! :(

Som idag f.eks, har hatt masse menssmerter, livredd for å gå på do. Føler at jeg blør :(

Hadde jeg ikke visst det så tidlig, så hadde jeg jo aldri tenkt over det en gang! Åh, lei av å være redd! Kan det ikke bare være september snart???

Jeg skjønner deg såå godt, og deler samme tanker. Jeg vet jo faktisk ikke hvor langt jeg er på vei, og håper pittelitt jeg er lengre enn jeg tror. Men håper aller mest at det er noe der <3

Håper tiden går fort og at alt går bra!:)

Skjønner deg godt. Har hatt endel mensen smerter i dag. Våknet flere ganger av det. Men satser på at det er livmoren som strekker seg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe :-) ja skjønner hva du mener!
bekymringene forsvinner aldri, de blir tvertt verre når babyen kommer ;-) hihi
men er lik deg der, sjekker papiret hver gang jeg er på do! Er slitsomt ...

skjønner hva du føler. her har jeg ingen symptomer enda,så det bekymrer meg. har vært gravid en gang før og da hadde jeg jo symptomer. En annen grunn til at jeg skulle ønske jeg ikke visste også: tiden går så sakte!! Føler jeg ar visst lenge at jeg er gravid,men er ikke mer enn 4+1 (2). Hehe...

Håper du slipper å oppleve blod på papiret! :)

Både menslignende smerter og fraværende symptomer på graviditet er helt vanlig. Jeg prøver å nyte hver dag så godt jeg kan. Håper dere som engster dere klarer å puste litt av og til. Ut over å ta godt vare på oss selv, er det ikke så mye vi kan gjøre.

Back
Topp