Skulker jobben snart...

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:D]Jepp ,det har jeg tenkt til!
Altså,nå har jeg vært hjemmeværende husmor i 18 år... Og dette blir første gang jeg tar fri[8D][:D]. Så mandag om en uke reiser JEG - og bare JEG, til Costa del Sol - Spania. Mann og sønner blir hjemme,og jeg skal ha husmorferie[:D].
Om jeg gleder meg? Nææææ......

[:D]JO!!! Bestemte meg i dag,kjøpte biletter - og reiser[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D].

Høres ut som en god plan!

Noen jobber er det utrolig vanskelig å få ferie fra, så da trengs litt skulking.

*liker*

Deilig med husmorferie!! [:D]

å fy søren det hørtes jammen meg skikkelig deilig ut! Og du fortjener det virkelig! Kos deg glugg ihjel!
Skulle ønske jeg kunne gjort det samme[8D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

å fy søren det hørtes jammen meg skikkelig deilig ut! Og du fortjener det virkelig! Kos deg glugg ihjel!

Alle arbeidstakere har rett på 5 ukers ferie [:D]
Synes du bør ta flere sånne reiser i år [;)][8D]
Koos deg!

god tur [:)]

er det plass i kofferten?[8D] kos deg masse, ha en avslappende tur[:D]

Så deiligt da godt å komme seg vekk å koble av uten mann å barn [:D]
en velfortjent ferie så KOOOOOOS deg masse å nyt de ønsker deg en riktig go tur *misunnelig*
[:D]

Hjemmeværende husmor i 18 år?? Steike, dette fortjener du! [:D]

hørtes herlig ut!!
god reise!!!

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

[:)]Tusen takk for at dere ønsker meg en god tur!
Dette er faktisk første gang JEG reiser noe sted uten å ha med meg unger... Tenk,jeg skal bare ha annsvaret for meg selv[:D].
Det var faktisk min eldste sønn som syntes jeg skulle ta en ferie, og han fikk forklart pappaen at det var en god ide.
(Gubben er litt engstelig ,minstemann er en skikkelig mammadalt[:-]. Det kommer til å gå utrolig bra,for eldstemann har lovet å være ekstra snill storebror,bla hente i barnehagen hver dag[;)]. Han er jo helten til minsten,og de andre barna blir jo så imponert over en STOR storebror[8D].)

ORIGINAL: hissigproppen

*liker*

Deilig med husmorferie!! [:D]

Back
Topp