Skulke......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen......
Dette er kanskje ganske frekt Gjort, Men Jeg har en avtale med sjefen min om at dersom Jeg er kvalm erller noe en dag er det bare og si fra.
Og I Dag var Jeg Ikkje akkurat kvalm, Men Jeg bare var såh sliten, Såh Jeg sendte en melding om at Jeg Ikkje var helt I form, Skal unne med og slappe av en dag, Er det flere som har unnet seg dette.... ?????? [:D]
 
Neeeida, syns da ikke det.. kommer jo an på hva slags jobb du har- om det er slik at non andre er avhengig av deg for at de selv kan jobbe, eller om du jobber ganske selvstendig.. vi må få unne oss en dag eller to innimellom [:D] bedre å ta en hviledag enn å slite seg fullstendig ut med det utfall at man blir borte flere dager i strekk! ...

så dont worry, hadde sikkert gjort det samme sjæl [;)] ps. dere hadde jo på forhånd blitt enige om at hvis du trengte fri en dag... :)
 
Okey, HeHe.....
Jeg er 2. Års Lærling, Og det skal Ikkje ha noe og so om en som er Lærling, Ikkje er der........ [:D]
 
Jeg var også lærling å fikk beskjed om det samme[:)] Men jeg rakk aldri å benytte meg at det fordi bekkenet tok kveld å jeg ble sykemeldt.. Men jeg fikk tatt fagbrevet likevel[:D]
 
Back
Topp