Skuldrene senker seg...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er så deilig å ha fri i dag.. Var hos legen på tirsdag og fikk 20% sykemelding.. Jobber 100% på sykehjemsavdeling med mye sein/tidlig skift..Har alltid taklet dette helt fint, frem til nå de siste mnd.. :confused013 Våkner opp med skikkelig hodepine Og den varer ut jobbdagen.. Når jeg kommer hjem må jeg legge meg å sove i 2-3 timer.. for så å gå til sengs igjen kl 23.. kjempesosialt i heimen ja :)
Så nå har jeg blitt sykemeldt fra tidligvaktene mine etter seinvakt og det er bare heeeeelt fantastisk.!! Endelig har jeg ikke hodepine etter en seinvakt.. Fantastisk.!! Så i dag skal jeg til en venninne som jeg ikke har sett på flere mnd.. Blir så koselig.. Har ikke hatt energi til å treffe folk..

Ja, det er fantastisk at vi lever i et land hvor man blir tatt på alvor og hvor ting tilrettelegges! Det er utrolig hvor mye "bare" 20 % kan utgjøre... Det er bra du også tar kroppen din på alvor, og ikke presser deg selv :) Kos deg masse med venninnebesøk og baby, med good samvittighet! Jeg har ikke sett venner på evigheter jeg heller :P

Så bra at du har fått tilrettelagt arbeidet litt, er helt utrolig hvor mye rett sykemeldingsgrad hjelper så lenge man setter inn støtet på rett plass, og hos deg var det tydeligvis sen-tidlig som var problemet :) Vi er jaggu heldige her i Norge som har sånne muligheter når vi er gravide :)

Kos deg på venninnebesøk og nyyyt dagen! :)

Tusen takk for oppmuntrende ord.. Har vært litt tungt dette her.. å hive inn håndkleet å få sykemelding.. Men har hatt en fantastisk dag, men en god venninne og en herlig liten jente på 10 mnd.. :love017

Tusen takk for oppmuntrende ord.. Har vært litt tungt dette her.. å hive inn håndkleet å få sykemelding.. Men har hatt en fantastisk dag, men en god venninne og en herlig liten jente på 10 mnd.. :love017

Så bra at dagen har vært fin, det fortjener du :-) er viktig å ta vare på seg selv, spesielt når man ruger på et nytt lite menneske :-)

Så bra at dagen har vært fin, det fortjener du :) er viktig å ta vare på seg selv, spesielt når man ruger på et nytt lite menneske :)
Ja, det er en 100% jobb i seg selv det..

Så flott at du er blitt tatt på alvor og at du setter deg selv i førersetet :-) Nyyyt de 20% det høres ut som det var det rette for deg!

Er så deilig å ha fri i dag.. Var hos legen på tirsdag og fikk 20% sykemelding.. Jobber 100% på sykehjemsavdeling med mye sein/tidlig skift..Har alltid taklet dette helt fint, frem til nå de siste mnd.. :confused013 Våkner opp med skikkelig hodepine Og den varer ut jobbdagen.. Når jeg kommer hjem må jeg legge meg å sove i 2-3 timer.. for så å gå til sengs igjen kl 23.. kjempesosialt i heimen ja :)
Så nå har jeg blitt sykemeldt fra tidligvaktene mine etter seinvakt og det er bare heeeeelt fantastisk.!! Endelig har jeg ikke hodepine etter en seinvakt.. Fantastisk.!! Så i dag skal jeg til en venninne som jeg ikke har sett på flere mnd.. Blir så koselig.. Har ikke hatt energi til å treffe folk..

Har fått tilrettelagt sykemelding eg, syns og det er kjempe deilig å slippe sein/tidlig..

Back
Topp