Skuffet.

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Gubben er i Oslo og kommer hjem ikveld,vi har alle ungene ihelga og han har kjøpt en liten gave til sine barn,men ikke mine..da jeg tok d opp sa han at han kunne kjøpe til mine også og at han hadde kjøpt en felles gave..må mannfolk bli fortalt absolutt alt eller??altså jeg mener..hadde jeg vært i Oslo hadde jeg aldri i verden kun kjøpt noe til mine barn! Hormonell som jeg er får han litt silent treatment akkurat nå:P

Og kjenner jeg meg rett blir enden på visa at jeg får dårlig samvittighet...:P

Det er ikke greit, så jeg skjønner godt du er skuffet. Nå har ikke min mann barn fra før, men når jenta vår kommer og vis han kun kjøper til henne skal jeg love deg at det blir månelyst her og ;) Man skal ikke gjøre forskjell da dette er noe som faktisk kan sette dype spor i barna. Og føle seg mindreverd er ikke en følelse man skal ha, så syns faktisk han fortjener silent treatement ;)

Helt enig - det er selvsagt at det gjelder alle eller ingen :)

Du skal ikke få dårlig samvittighet..

Jeg hadde klikket i vinkel.. Men nå er jeg veldig "var" på slikt, da jeg er vokst opp med skilte foreldre, og nye kona til pappa så aldri oss, kun sine egne barn... Jeg kommer aldri til og glemme de følelsene jeg fikk da hennes barn fikk feks. klær i pose og sekk, og vi ikke fikk en dritt..og slik var det alltid...

Selvfølgelig skal man kunne se at andre får noe, og at man ikke alltid får ting samtidig.. Men da skal det ikke deles inn i "mine og dine"...

Det er ikke greit, så jeg skjønner godt du er skuffet. Nå har ikke min mann barn fra før, men når jenta vår kommer og vis han kun kjøper til henne skal jeg love deg at det blir månelyst her og ;) Man skal ikke gjøre forskjell da dette er noe som faktisk kan sette dype spor i barna. Og føle seg mindreverd er ikke en følelse man skal ha, så syns faktisk han fortjener silent treatement ;)
Virker som at ting som er en selvfølge for oss tenker ikke mannfolk på i d hele tatt,og da er d bra vi setter dem på plass;) d blir iallfall greit;)

Du skal ikke få dårlig samvittighet..

Jeg hadde klikket i vinkel.. Men nå er jeg veldig "var" på slikt, da jeg er vokst opp med skilte foreldre, og nye kona til pappa så aldri oss, kun sine egne barn... Jeg kommer aldri til og glemme de følelsene jeg fikk da hennes barn fikk feks. klær i pose og sekk, og vi ikke fikk en dritt..og slik var det alltid...

Selvfølgelig skal man kunne se at andre får noe, og at man ikke alltid får ting samtidig.. Men da skal det ikke deles inn i "mine og dine"...
Kan signere den..

Ikke få dårlig samvittighet, det er det han som bør ha. Man skal da ikke gjøre forskjell på barna selv om de ikke er i blodsslekt. Bor man sammen, så bor man sammen. Da er man familie og alle like viktige. Det der kan gjøre så uendelig vondt for et barn om hans barn får og ikke de.

Det der burde han virkelig skjønne! Kan ikke gjøre forskjell på "mine og dine" barn på den måten... Det går virkelig ikke an!

Det der burde han virkelig skjønne! Kan ikke gjøre forskjell på "mine og dine" barn på den måten... Det går virkelig ikke an!
D skal sies at hans barn bor der fulltid,mens mine barn foreløpig er hos oss annenhver helg,men desto viktigere føler jeg at alle er på lik linje. Han gjorde d ikke av ondskap,såpass kjenner jeg han,han har gjort opp for seg å fått i til mine også da ihvertfall:) så de vil ikke få vite noe..men er litt sårt at han ikke tenkte på d selv..trur han lært da.

D skal sies at hans barn bor der fulltid,mens mine barn foreløpig er hos oss annenhver helg,men desto viktigere føler jeg at alle er på lik linje. Han gjorde d ikke av ondskap,såpass kjenner jeg han,han har gjort opp for seg å fått i til mine også da ihvertfall:) så de vil ikke få vite noe..men er litt sårt at han ikke tenkte på d selv..trur han lært da.
Dem kan jo være litt ubetenksomme av og til... Litt typisk mannfolk, må ha det inn med teskje av og til... Han har HELT sikkert lært...

skjønner godt du er skuffet sånn gjør man bare ikke man behandler alle barna likt uansett om det er dine el mine barn, vær gang barna til min samboer har bursdag eller han skal reise å møte dem sender jeg alltid noe med han fra meg og ongene å sånn skal det være. samme når han er på reise så kommer han hjem med gaver til mine barn og behandler mine barn som om dem skulle vært hannes egne.

Back
Topp