Skuffet :(

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Var hos legen min før to uker siden på grunn av att jeg hatt litt blødninger og var redd før att jeg mistet. Var heller ikke sikker på hvor langt jeg var på vei siden jeg hatt syklus på 48 dager gangen innen jeg blev gravid.
Det endte opp med att legen min sendte henvisning til KK før tidlig ul før att se om allt såg fint ut og se hvor langt jeg var på vei.

Nesten to uker gikk og jeg hade ikke fått noen time. Når jeg ringte til KK viste det seg att de sendt ett brev til legen min. Så då var det bare til att ringe legen min igjen :/ hun var ikke der den dagen, men hun ringte meg tilbake idag og fortalte att KK hade avvist henvisningen min :( det var så stor pågang der og jeg hade ikke nok med antydninger på att det kunne vare SA. Og att se hvor langt jeg er på vei veide heller ikke opp til att det var viktig.

Så nå føler jeg meg skikkelig skuffet. Jeg som hade håpet sånn på tidlig ul siden legen min faktiskt syntes det var behov før det. Nå må jeg høre med samboeren min om vi kanskje skal bestille privat ul. Eller om vi skal vente helt til oul.

Dette var litt av en nedtur før helgen :(

Då har jeg fått beklage meg litt da! ;)
 
Kanskje du kan få legen til å sende henvisning til gynekologspesialist i stedet? Der har de jo stort sett innvendig UL-apparat. Bor du sentralt burde også ventetiden være ganske kort. Lykke til :)
 
Huff skjønner godt at du er skuffet:(Håper du kan henvises ett annet sted, hvis det er en mulighet?! Håper det ordner seg slik at du blir beroliget.
 
hadde bestilt på privatklinikk. jeg hadde det forrige gang for å se om jeg var gravid uke 5 elns. kosta 1000kr på volvat. så verdt det :)
 
Teit at de avviser sånt, tenker jo at det er en grunn for at man faktisk blir henvist :/
 
bor du langt fra haugesund eller? hausken her nede driver med ul..
 
Bor i Bergen. Men tror kanskje vi bestiller tidlig ul privat. Det er ju veldig vert det hvis man får se ett bankende hjerte :) :)
 
å var ett stykke unna og ja.. trodde kansje du bodde litt nermere denne kanten men er vell en privat praktiserende der oppe også..
 
Tenker jeg skal kjøpe ett om noen uker. Når jeg begynner få litt mage. Vet flere som brukt det og sier det er mye mer behagelig og att vanlig belte er vanskelig att holde skikkelig på plass når magen er fremme ;)
 
Back
Topp