Skuffet!!!

poda

Flørter med forumet
Kjempeskuffet... I går begynnte kynnere etter å ha gått en tur i en times tid, kom hjem og kom masse kynnere med 10 min mellomrom. Tenkte ikke så mye over det men da de i nat//dagtidlig ble myyye verre og jeg fikk blødningtenkte jeg at NÅ skjer det noe. Svigermor kom å hentet ungene og vi gjorde oss klar å ventet. Det ble vondere og vondere og 5-8-10 min mellom hver og de varte i ca 1 minutt.
Men plutselig så ga det seg... tok lengre tid mellom og nå har jeg bar en kynner her og der!! sitter å surmuler litt og føler meg snytt... Bar hååper at det var et godt tegn og at han kommer i løpet av et par dager for nå er jeg lei!! Vil ikke mer over tiden:-(

Kjenner meg igjen der ja! Hvor mye over termin er du? Jeg er 4 dager over, og begynner å se at jeg mest sannsynlig må på overtidskontroll på onsdag :(

3 dager over tiden... i går kveld så begynnte riene igjen og har vart hele natten og til langt på dag i dag og de er 1000 ganger verre men nå har de dabbet av- igjen.... fremdeles noe innih vindt men kan gå opp til en halvtime mellom hver...

Da er det nok ikke så lenge til du er skikkelig i gang. Krysser fingrene for deg at du snart har prinsen i armene 

Så slitsomt! Håper det setter skikkelig i gang, slik at babyen kommer uten flere slike skuffelser! ;) LYKKE TIL!!!

Back
Topp