skuffet............... :(

eelo

Blir kjent med forumet
gledet meg til at eg sku til legen idag og finne ut av denne blødningen min....men der fikk eg grei beskjed enten ville eg blø mer og miste babyen eller slutte å blø og alt ville bli greit.... ho sjekket ingen ting, prøvde å høre fosteret med doppler.. men hørte ikke fosteret idag hørte det igår..... :(
ringde til sykehuset men de hadde ikke tid til å se på meg.... så der kunne eg ikke komme inn heller......
så eg er like langt...
eg blør fremdeles men det er godt over til litt brunt blod igjen.... er det en bra ting eller??

Så lenge det ikke er friskt blod så trodde jeg det var et godt tegn! Og kanskje du bare har hatt sprengt blodkar eller annet....

Uansett så ønsker jeg deg lykke til og håper alt går bra!! :)

Et lite tips:Bestill privat UL så slipper du bekymringen!!

Jeg ville også bestilt privat UL. Det koster litt, men det er verdt det når man får roen i kroppen av det...
Mange leger har en følelsesløs holdning for det å være gravid... Og det er ganske skuffende og tungt for oss hormonsprengte damer med kraftig morsinnstinkt, som både gleder oss stort og bekymrer oss stort. Jeg har blitt veldig godt fulgt opp på privat UL og hun har alltid tid til meg. :)

er det private gynekologer du går til.....eg har ei privat gynekolog som eg går til, men ho har ferie denne uken, typisk.......
det var ho som hjalpå meg å bli gravid med mange hormon kurer og prøvelser....
trudde eg skulle tørne på slutten, hadde nesten gitt litt opp at dette ikke kom til å gå....
så LYKKEN sto i taket når eg blei påvist gravid.....
har bursdag no i begynnelsen av april så det kunne godt ha våre min fine bursdags gave til meg selv at det gikk greit med babyen.....

Brunt blod er gammelt blod, så det betyr jo at du ikke blør akkurat nå da, men at restene av blødningen kommer ut... Det i seg selv trenger ikke være negativt... 

Huff da kjære deg:( Jeg har hørt at når en har komt til uke 8 og blør skal du bli henvist til ul. Ser den at sykehuset ikke gjerne har kapasitet, noe som er kjemep kjipt, men en kan bli henvist til privat ul av legenb faktisk:)

Krysser fingre for at dette bare er noe helt uskyldig

eelo skrev:
er det private gynekologer du går til.....eg har ei privat gynekolog som eg går til, men ho har ferie denne uken, typisk.......
det var ho som hjalpå meg å bli gravid med mange hormon kurer og prøvelser....
trudde eg skulle tørne på slutten, hadde nesten gitt litt opp at dette ikke kom til å gå....
så LYKKEN sto i taket når eg blei påvist gravid.....
har bursdag no i begynnelsen av april så det kunne godt ha våre min fine bursdags gave til meg selv at det gikk greit med babyen.....

Ja, jeg går til privat gyn og hun er veldig oppmerksom. Jeg fikk veldige smerter i magen en dag i uke 10, og da tok hun meg på time etter hun egentlig var ferdig på jobb. Det er jo utrolig snilt. Sikkert ikke alle private gyn'er som gjør det, hehe, men de pleier normalt å sette av tid særlig når det oppstår ting som gjør den gravide redd.
Er det noen andre gyn'er der du går som kunne tatt i mot deg kanskje?

Back
Topp