Heisann
Jeg hadde egguthenting 13. februar og egginnsetting 15. februar. Det er tøffe dager for å si det sånn, men heldigvis var det verdt det for min del....og det er jeg sikker på det blir for alle dere andre også.
Egguthentingen var ikke akkurat så veldig behaglig, nei. Man får jo flere alternativ til smertelindring, men jeg valgte morfin. Det fungerte helt greit. Det gikk kjempebra på venstre eggstokk og jeg tenkte, at dette var til å leve med. MEN... da de skulle ta høyre eggstokk ble det verre. Den lå litt ekkelt til, og legen forberedte meg på at jeg kom til å kjenne dette bedre. Og det gjorde jeg, ja.... Det var skikkelig vondt akkurat med det samme han stakk seg inn i den første eggposen, men smerten varte bare noen få sekunder. Resten av eggposene gikk helt fint. Det er sjelden at det skal gjøre vondt, men det er litt ekkelt. Viktig å slappe godt av!
Etterpå får man menslignende smerter, og de varte til dagen etter.
Egginnsettingen kjenner du ikke i det hele tatt. Det var bare utrolig koselig. Det var veldig rart å bare ligge der å se at de satte en klatt inne i livmora.
Med dette vil jeg ønske alle prøvere lykke til. Jeg var heldig å lykkes på aller første forsøk, noe jeg aldri hadde trodd. Jeg regna med at jeg måtte prøve flere ganger, men heldigvis gikk det bra.
Masse lykke til alle sammen!!!!