*Skuffet*

Macette

Glad i forumet
Ja ja.. Jeg som hadde gleeedet meg til å få babystæsj fra Sverige må jo bare erklære meg super skuffet!!! Mannfolket mitt ringte og kunne fortelle at verken kattis babyshop eller babyproffsen hadde de tingene jeg skulle ha!!! Null Fisherprice produkter der i gården.... regntrekket til emmaljunga solgte de bare i England!! Hallo?? Det er jo et svenskt barnevogn merke!!! Men så har jo gubben kjøpt med noe av eget initiativ da: pysjamas til guttungen, store avent tåteflasker, avent sterilisator til microbølgeovn så jeg slipper å koke alt hundre ganger dagen.. [:D]

men jeg er veeeldig skuffet over at disse baby shoppene ikke har fisherprice produkter... snufs! Han hadde no fått kjøpt en haug med greier til venninnen min og mannen da! Maxi cosi bilsete med basen, parasoll til emmaljunga vognen osv. Så til dere som planlegger sverige tur - selv om babyfroffsen sin katalog viser fisherpriceprodukter av en mass - så har de det ikke!!!!!![:'(]

Vi he handla mykje fisher price brukt for 1/2 pris og under på finn.no. Ana her inne ordna også ei huske til oss frå ei venninde av ho kjempebillig, kosta ny 1800, fekk den for 550:) Alt vi he handla på finn merka vi ikkje at de e brukt engang :)

ORIGINAL: Trone

Den er kjip! [&o][&o][&o] Men så bra at han har handlet på eget insj! [:)][:)]

Ja han er søt da, og han kjørte til og med innom happyland for å sjekke der , så mens de andre kompisene var og shoppet sammen så kjørte han rundt på tre forskjellige baby butikker for å finne ting til småen!! - men skuff at de heller ikke på babyland hadde fisherprice. Men jeg får gjøre som sjukesøster tipser om og sjekke på finn.no kanskje! Ellers blir det shopping til fullpris i norge!

Aaaaw, nedtur!!! [:(] Jeg hadde også blitt dritskuffa, og ganske pissed! Merkelig at de ikke har det da, de burde oppdatert hjemmesidene sine isåfall [>:]
Du får overtale Ø til å dra på langweekend til England [:D]

ORIGINAL: Escuro

Aaaaw, nedtur!!! [:(] Jeg hadde også blitt dritskuffa, og ganske pissed! Merkelig at de ikke har det da, de burde oppdatert hjemmesidene sine isåfall [>:]
Du får overtale Ø til å dra på langweekend til England [:D]

Ja får ta oss en ferietur til sommeren og shoppe da. Jeg fikk igjen 20 000 på skatten i år, så får ta det når de kommer inn på konto!!! Men tror ikke jeg venter med vippestolen og babygymmen til det. Skal inn på finn og sjekke no

vi fikk vippestol og babygym fisherprice frå finn. Den med vibrering e toppers for luftsmertene [:)] fikk rainforest vippestol for 450 (inkl.frakt frå sørlandet til møre) og babygymmen til 350 [:)]

ORIGINAL: sjukesøster

vi fikk vippestol og babygym fisherprice frå finn. Den med vibrering e toppers for luftsmertene [:)] fikk rainforest vippestol for 450 (inkl.frakt frå sørlandet til møre) og babygymmen til 350 [:)]

oi, var jo god pris da! Hm... leiter på finn no

extra leker finnes på grensa...di har fisher price tror jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Snickers

extra leker finnes på grensa...di har fisher price tror jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å nei!!! No har han jo reist derfra!! Er på vei over fjellet no!!!!![:(]

Back
Topp