Ja ja.. Jeg som hadde gleeedet meg til å få babystæsj fra Sverige må jo bare erklære meg super skuffet!!! Mannfolket mitt ringte og kunne fortelle at verken kattis babyshop eller babyproffsen hadde de tingene jeg skulle ha!!! Null Fisherprice produkter der i gården.... regntrekket til emmaljunga solgte de bare i England!! Hallo?? Det er jo et svenskt barnevogn merke!!! Men så har jo gubben kjøpt med noe av eget initiativ da: pysjamas til guttungen, store avent tåteflasker, avent sterilisator til microbølgeovn så jeg slipper å koke alt hundre ganger dagen.. [:D]
men jeg er veeeldig skuffet over at disse baby shoppene ikke har fisherprice produkter... snufs! Han hadde no fått kjøpt en haug med greier til venninnen min og mannen da! Maxi cosi bilsete med basen, parasoll til emmaljunga vognen osv. Så til dere som planlegger sverige tur - selv om babyfroffsen sin katalog viser fisherpriceprodukter av en mass - så har de det ikke!!!!!![:'(]
men jeg er veeeldig skuffet over at disse baby shoppene ikke har fisherprice produkter... snufs! Han hadde no fått kjøpt en haug med greier til venninnen min og mannen da! Maxi cosi bilsete med basen, parasoll til emmaljunga vognen osv. Så til dere som planlegger sverige tur - selv om babyfroffsen sin katalog viser fisherpriceprodukter av en mass - så har de det ikke!!!!!![:'(]