skuffet!!! teite useriøse selger!

smorfen

Flørter med forumet
jeg har vært en av de som denne gangen skulle kjøpe brukt vogn, fordi jeg har en bugaboo som jeg kommer til og bruke når barnet er større, men liker den ikke som babyvogn. endelig så fant jeg en som jeg elsket, ringte henne og vi ble enige om forsendelsen og slike ting. idag får jeg sms, har solgt vognen til noen andre som ga mer for den, og hentet den her. er det bare meg som synes det er useriøst?? føler meg snytt

Hvis dere allerede hadde blitt enige om at du skulle kjøpe den, da er det useriøst av selger ja...
Hadde blitt lettere frustrert hadde det vært meg...

Håper du finner en annen vogn, av noen som er mer seriøs

ja, jeg hadde jo og ført over pengene for postoppkravet, heldigvis er det helg, og ingen trekk i helgene, så kunne kanselere det!

Det må jo kunne kalles flaks da. Godt du har kansellert det :-)

ja heldigvis! men trodde liksom endelig jeg hadde vogn på plass, blir jo faktisk automatisk til at en går å tenker på hva en må gjør, kjøpe osv nesten hele tiden før babyen kommer.. er jo ikke så mange ukene igjen heller..

smorfen skrev:
ja heldigvis! men trodde liksom endelig jeg hadde vogn på plass, blir jo faktisk automatisk til at en går å tenker på hva en må gjør, kjøpe osv nesten hele tiden før babyen kommer.. er jo ikke så mange ukene igjen heller..

Jeg veit... Tiden går så utrlig fort nå, så det er greit å ha alt på plass. Og da er det ekstra surt når det skjer sånne greier.

ja, det er det! man vil jo liksom bare bli ferdig med alt og, selv om det er jo koslig, for all del, men er jo nok som skal gjøres..

Teite selger!

Det var useriost..Beklager disse bokstavene folkens..mangler de rette

Forstår du er skuffet og har du overført penger for oppkrav skulle jo salget ha vært "bundet"
Men det er og utrolig mange useriøse kjøpere på finn.no så forstår godt at folk fortrinnsvis vil selge til en som kommer på døren med penger .

Back
Topp