Skuffet over svigermor

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Vi har laget et lite album til gutten vår, men bilder av alle familiemedlemmer.
Han ser i den hver dag, og merket plutselig at bildet av farmoren hans var borte.
Han leita og leita uten å finne bildet, og vi tror det er farmoren hans som har tatt det ut av albumet. [&:]

Saken er at vi bor langt unna min manns side av familien, også mye av grunnen til at vi laget dette albumet.
Når hun var på besøk her for noen uker siden så tittet hun for første gang i dette albumet, og ble helt forferdet når hun så bildet av seg selv [8|]
Hun hater å være med på bilder, og lurer seg som regel alltid unna. Ergo har vi få og dårlige bilder av henne, for hun ser som regel alltid bort etc.

Så når hun da så dette bildet så var det kommentarer som; "Herregud", "ser jeg slik ut?" og "se på de øynene".
Dama er flott og holder seg bra, så er jo ingen som skjønner hva hun klager over.
Så vår konklusjon er at hun da på et eller annet tidspunkt før hun dro hjem har tatt bildet av seg selv ut av albumet.

Kjente jeg ble sint og trist når jeg fant det ut. Det er jo et album som hennes barnebarn liker godt, og som han bruker ofte for å titte på de som han ikke ser så ofte. Hvordan kan man da gjøre noe slikt?

eg hadde bare satt i nytt bilde og ikkje gjort noke meir med det..

Huff må være trist med så dårlig selvtillit når man er godt voksen, at man ikke unner barnebarnet å ha et bilde av en engang [&o]

ORIGINAL: MaLu

Huff må være trist med så dårlig selvtillit når man er godt voksen, at man ikke unner barnebarnet å ha et bilde av en engang [&o]

For noen sunne verdier hun gir barnebarnet sitt[&:]
Trist. Sett inn et likens bilde i albumet.

ORIGINAL: TinyGiny

Hadde jeg også, men jeg må si meg enig med deg HI, at det ikke var en fin ting å gjøre.

utrolig trist at ei voksen dame er så barnslig.. Men jeg hadde satt inn nytt bilde og ikke noe mer..

Skjønner jo hva du mener, men er jo egentlig deres konklusjon at hun har tatt det. Eller er det noen som har fått det bekreftet?
Tror jeg bare hadde satt inn et nytt bilde og ikke brydd meg mer om det.

Back
Topp