Skuffet over jobben

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Har vært åpen med sjefen og ped leder om hva som foregår.... Etter Ul på fredag kom eg tilbake på jobb etterpå.. Helt greit d.. Timen på mandag SKAL eg på, og har prøvd bytte vakt, men hun som har tidlig kunne ikke. så da skal eg egentlig jobbe til 4. Så da er de veldig på det om eg kommer tilbake etterpå.. (sendt mld m ped i dag siden eg fikk nei på vaktbytte i dag)... Prøvde å si at eg ANER ikke hva som skjer på mandag, eller hvor lang tid d tar.. Så kan ikke love at eg kommer tilbake.. HERRGUD! så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet overfor jobben, pga jeg skal på KK på mandag :( skulle ikke vært mulig!

Det skal du ikke bry deg om!;)
Gravide har krav(?) på fri med lønn når det gjelder timer hos lege/jordmor og slikt!;)

Det skal du ikke bry deg om!;)
Gravide har krav(?) på fri med lønn når det gjelder timer hos lege/jordmor og slikt!;)
Vet, men hos oss legger noen seg opp i alt. og "ny" regel om at vi må legge legetimer så sent som mulig hvis vi har tidlig, og så tidlig som mulig hvis vi har sen. Nå har eg gjort d eg kan, men når hun på tidlig ikke kan bytte er d ikke mer eg kan gjøre, og sure miner m en gang.. :/ Blir så lei meg når det ikke er litt forståelse. Spesielt fra de som VET hva som skjer. skjønner de som eg ikke har sagt noe til.. Bajs!

Off ja!!:(
De burde ha hatt mer forståelse!
Men dette e jo veldig viktig for deg så prøv og tenk på deg sjøl fyst!<3

Tenk på deg selv - ta hensyn til deg selv og egen helse nå. Glem dårlig samvittighet, at de blir sure gir enda større grunn til å ikke bry seg om hva de mener synes jeg .

Huff så vondt det er når drt blir sånn.. Når mennesker har så liten forståelse synes jeg ikke de er verdt din dårlige samvittighet :-) Bruk heller kreftene på deg selv, de på jobben blir blide igjen ♡

Ta vare på deg selv! Det er faktisk ingen andre som gjør det :-)
Sånn er det bare! I morgen har jeg tenkt å bruke lunsjen min på å ta hcg-prøven. Tar den på sykehuset da ansatte får egen ventelapp på blodlabben mellom 12-14. Og med innvendig UL på torsdag HVIS det er hcg-stigning må jeg nesten nevne det for sjefen i og med det har blitt litt mye i det siste med meg selv og eldste.

Huff, kvinne meg veldig til å ringe jobben i ste. Har ikke sovet.i natt, er så nervøs, så måtte ringe si at eg ikke kommer i dag. (har ingenting å gi.) blir nok veldig populær nå. Jaja.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ta hensyn til deg selv først ♡ Masse lykke til i dag :-)

Ta hensyn til deg selv som de andre sier :) Sykemeld deg en stund, det hadde jeg gjort med så lite forståelse og tilrettelegging i en sånn situasjon... Når man står på hodet på jobben og gjør alt man kan, å ikke få noe tilbake.. Blir irritert på vegne av deg merker jeg ..
Lykke til :)

Back
Topp