Nr 3 i april?
Glad i forumet
Jeg er lærer og jobber 100% i videregående skole. Jeg er på ei linje der vi har en klasse og jeg har alle programfagene i denne klassen. Nå har vi startet planleggingen om neste skoleår og da presterer min leder å fortelle at det er bestemt at mitt svangerskapsvikariat ikke blir utlyst før etter at barnet er født pga man ikke kan vite hvordan det vil gå med barnet
Jeg ble rett og slett lei meg og sint når jeg hørte det på jobben! Skal de sikkre seg at det er ett levende barn som kommer ut før de skal sikre at elevene får en god opplæring. Hadde jeg ikke vært så avhengig av jobben så hadde jeg gjort opprør på saken! Hvis jeg skulle vært så uheldig å miste/får ett døfødt barn så er jeg uansett ikke på jobb dagen etter...
Er det ikke slik at nav betaler ut permisjonspengene og at det ikke koster arbeidsgiver noe? Pust pes der fikk jeg ut sinnet og sitter bare igjen med skuffelse!!!
Er det ikke slik at nav betaler ut permisjonspengene og at det ikke koster arbeidsgiver noe? Pust pes der fikk jeg ut sinnet og sitter bare igjen med skuffelse!!!
Tydeligvis noen som er totalt blotta for vett! Skjønner godt du blei lei deg, men ikke ta deg nær av det!*trøsteklem*