Skuffet over hele babyverden forumet jeg altså..

Sylvia80

Gift med forumet
Under omlegginga forsvant store deler av dagboken min, informasjon som jeg var så dum å ikke lagre noen annen plass.. veldig dyrebart for meg.. Blant annet datoer for første spark.. Fikk beskjed om at man skulle prøve å finne det igjen, det var visst ikke bare hos meg.. men har ikke hørt noe mer.. Siste innlegget i dagboka mi er nå i uke 15.. nå er jeg i uke 32.. ganske for sent...

På gruppa her er i alle fall helt dødt nå.. ingen aktivitet... Og helt ærlig, jeg er aldri inne her lenger nå for her er aldri noen når jeg er innom.. lite nye tråder, svar.. ingenting..

Synd.. men kjenner jeg ikke har lyst å være her mer jeg altså.. :(

Tror ikke all denne omlegginga og "alt skal bli bedre" har vært noe bra for dere Babyverden.. håper dere får orden i sakene igjen etterhvert slik at Babyverden kan være for andre som blir gravide det som det var for meg første gang.. Denne gangen er det for sent for min del.. og neste gang finner jeg nok heller et annet forum..
 
Uff det var trist med den dagboken din altså.. Håper det ordner seg. Men jeg ser det varierer fra termingruppe til termingruppe om det er aktivitet, og jeg henger mest på april, da det skjer en hel del mer der enn her. Så du kan jo titte innom der :)
 
Det kan jo forresten også være det tar seg opp nå når folk begynner å gå i permisjon og ting begynner å skje :)
 
Kjipt med dagboken:( Da jeg var gravid sist var det masse aktivitet på mitt forum. Her er det stille som graven... Jeg sniker på april istede. Håper det tar seg opp snart:)
 
Trist at du føler det sånn.
Veldig leit med dagboken din, men sånn er det med alt elektronisk, viktig å ta backup. Desverre.

Jeg var her mye i min tid da jeg var gravid, vi ble veldig aktive etter fødselen.

Nå var ikke sosialemedier like sterkt dengangen som det er nå. Folk har også blitt mere reserverte til å legge ut bilder osv på åpne forum.
Vi har lansert en nyhet her på forumet, skjult gruppe:
http://forum.babyverden.no/threads/nyhet-lag-deres-egen-skjulte-gruppe-her-på-bv.1591450/

Håper dette er noe for dere :D
 
Under omlegginga forsvant store deler av dagboken min, informasjon som jeg var så dum å ikke lagre noen annen plass.. veldig dyrebart for meg.. Blant annet datoer for første spark.. Fikk beskjed om at man skulle prøve å finne det igjen, det var visst ikke bare hos meg.. men har ikke hørt noe mer.. Siste innlegget i dagboka mi er nå i uke 15.. nå er jeg i uke 32.. ganske for sent...

På gruppa her er i alle fall helt dødt nå.. ingen aktivitet... Og helt ærlig, jeg er aldri inne her lenger nå for her er aldri noen når jeg er innom.. lite nye tråder, svar.. ingenting..

Synd.. men kjenner jeg ikke har lyst å være her mer jeg altså.. :(

Tror ikke all denne omlegginga og "alt skal bli bedre" har vært noe bra for dere Babyverden.. håper dere får orden i sakene igjen etterhvert slik at Babyverden kan være for andre som blir gravide det som det var for meg første gang.. Denne gangen er det for sent for min del.. og neste gang finner jeg nok heller et annet forum..


Hei Sylvia80,

det er veldig leit med informasjonen vi savner. Jeg har dessverre ikke noe klart svar på hvordan det går med søket etter den "gamle" informasjonen vi mangler. En liste med informasjon om hva vi mangler ble sendt videre i desember, det har vært juleferie og nå er vi dessverre bare i januar. Det er en hel del tråder som skal letes frem, og det tar dessverre tid pga. ferie har de ikke fått så lang tid på seg heller.
Håper og tror at vi skal klare å få alt tilbake igjen :)

Trist at du føler det slik om Babyverden. Gi meg svært gjerne en lyd hvis du har noen innspill du mener vi burde vurdere for å gjøre Babyverden bedre.
 
Under omlegginga forsvant store deler av dagboken min, informasjon som jeg var så dum å ikke lagre noen annen plass.. veldig dyrebart for meg.. Blant annet datoer for første spark.. Fikk beskjed om at man skulle prøve å finne det igjen, det var visst ikke bare hos meg.. men har ikke hørt noe mer.. Siste innlegget i dagboka mi er nå i uke 15.. nå er jeg i uke 32.. ganske for sent...

På gruppa her er i alle fall helt dødt nå.. ingen aktivitet... Og helt ærlig, jeg er aldri inne her lenger nå for her er aldri noen når jeg er innom.. lite nye tråder, svar.. ingenting..

Synd.. men kjenner jeg ikke har lyst å være her mer jeg altså.. :(

Tror ikke all denne omlegginga og "alt skal bli bedre" har vært noe bra for dere Babyverden.. håper dere får orden i sakene igjen etterhvert slik at Babyverden kan være for andre som blir gravide det som det var for meg første gang.. Denne gangen er det for sent for min del.. og neste gang finner jeg nok heller et annet forum..


Tenker du på omleggingen som var påsken 2011? Eller omleggingen som var i november 2012?
 
Synd med dagboken din. Men det er viktig å ta backup av det man vil ta vare på.

Jeg synes det er mye liv her jeg, iallefall på mitt terminforum. Tror det varierer veldig fra gruppe til gruppe.

jeg håer du gir bv en sjanse til, det har jo blitt mye lettere etter at de fikk appen
 
Under omlegginga forsvant store deler av dagboken min, informasjon som jeg var så dum å ikke lagre noen annen plass.. veldig dyrebart for meg.. Blant annet datoer for første spark.. Fikk beskjed om at man skulle prøve å finne det igjen, det var visst ikke bare hos meg.. men har ikke hørt noe mer.. Siste innlegget i dagboka mi er nå i uke 15.. nå er jeg i uke 32.. ganske for sent...

På gruppa her er i alle fall helt dødt nå.. ingen aktivitet... Og helt ærlig, jeg er aldri inne her lenger nå for her er aldri noen når jeg er innom.. lite nye tråder, svar.. ingenting..

Synd.. men kjenner jeg ikke har lyst å være her mer jeg altså.. :(

Tror ikke all denne omlegginga og "alt skal bli bedre" har vært noe bra for dere Babyverden.. håper dere får orden i sakene igjen etterhvert slik at Babyverden kan være for andre som blir gravide det som det var for meg første gang.. Denne gangen er det for sent for min del.. og neste gang finner jeg nok heller et annet forum..

Hei.

En av grunnene til at vi har en stopp i forumet morgen tidlig, er at vi forhåpentligvis får lagt inn de postene som mangler i dagboken in :)
 
Back
Topp