Skuffet over "familien" :(

I dag var jeg på besøk hos fosterfamilien min og fortalte den gode nyheten. Var sååå super skuffet på reaksjonen jeg fikk... Hun sa bare "Åh ja..." Skulle bare latt vær å fortalt det :( 
Har vel grunn til å bli skuffet?

da hadde jeg også blitt skuffet. :( syns d er såååå trist når man får d slik. d er jo en kjempe nyhet og man ønsker jo at alle blir "like" glade som en selv er.

sånn reagerte broren min også...
jeg sa at det heter "Gratulerer" og fikk "jaja.. men det er jo 2.mann.. "

Så trist... Kanskje de synes det er vanskelig å glede seg før det er helt sikkert? Det er noen som ikke vil forholde seg til en graviditet før det synes på mor, for å verne sine følelser...

Da hadde jeg blitt skuffet også! Er jo litt ekstra følsom nå også da. Ihvertfall jeg :P

Fikk forresten dårlig reaksjon av min mamma også. Sa at jeg måtte si til sjefen at ho ikke hadde vist noe, så ho ikke skulle få skylden får å ha anbefalt en gravid vikar.. 

Det er jaggu ikke alle som er like fintfølende bestandig 

jeg fortalte det til mamma.. hun ble så sjokkert at jeg fikk omtrent samme reaksjon... svigermor stirra på meg med haka på knea og tanta til gubben sto bare å blunka.. så man reagerer forskjellig. mamma sa det til pappa når jeg var ferdig i tlf å han hadde sag "åja", men det er pappa så det er jo flott å i det hele tatt få et ord :p

Mamma tørr nok ikke glede seg før de "magiske" 12 ukene, men jeg har også sagt til dem at det kan gå galt og derfor er ikke jeg kjempe lykkelig heller... litt for å verne om følelsene mine.

Jeg fikk også samme reaksjon fra mamma og pappa. Men tok ikke på vei av den grunn :) Mamma snakket med meg dagen etterpå, og sa at hun hadde nok virket litt mutt og rar. Men hu var veldig glad på våre vegne sa hun, men hun har selv mistet flere ganger og tør nok ikke å glede seg fullt ut før det er gått 12 uker. Men ser at hun viser mer og mer glede for hver uke som går nå.

Back
Topp