Skuffer og skap i gangen?

huzky

Gift med forumet
Så - nå er det mange i barnehagestart her, og vinteren har kommet... Hvordan har dere løst det med garderobleplass i gangen? Kommoder? Smarte løsninger? Gi meg inspirasjon!! ;)

Vi har en kommode og en benk med korger under som vi kan sitte på, men er ikke helt den ideale løsningen, men kommer seg når jeg får noen knagger til å henge opp jakker og dresser[:)] Men helst kunne jeg egentlig tenkt meg en liten stumtjener til ham[:D][:D] Noen som vet om det finnes?

Har skyvedørskap og stumtjener til våre klær og da i tilegg[;)]

Slik vi har det nå har vi et garderobeskap, en sittebenk med to skohyller under, en Malm kommode (4 store skuffer og 2 små) og en kommode med stråskuffer (5 skuffer).
Det er litt mye synes jeg men alt er stappfullt. Må bli flinkere til å sortere bort sommerklær og sko om vinteren og omvendt. Har lyst til å flyte stråkommoden ned i kjelleren og bytte ut garderobeskapet med et litt større med skyvdører[:D]

flere?

Følger med her for jeg trenger serriøst inspirasjon til gangen vår. Her ligger jakker slengt[&:]

Her har vi to stk sånne til å henge opp jakkene på med hylle over, der har jeg plassert 6 kurver.
2 til hver av oss.
Så har vi en sånn sittekommode som det er plass til 3 kurver i.
Egne lave knagger til Buffen og et lite skap med hyller i som tjukke gensre osv legges inn i[:)]

ORIGINAL: oblixpusen

Vi har en kommode og en benk med korger under som vi kan sitte på, men er ikke helt den ideale løsningen, men kommer seg når jeg får noen knagger til å henge opp jakker og dresser[:)] Men helst kunne jeg egentlig tenkt meg en liten stumtjener til ham[:D][:D] Noen som vet om det finnes?

Har skyvedørskap og stumtjener til våre klær og da i tilegg[;)]

på åhlens (?) har de søte stumtjener til rett under 300 lappen (hvis jeg ikke såg heelt feil[:D]) det lurer jeg på å kjøpe. her er det bare kaos for tia[:D]

Har kjøpt meg to romslige kommoder på Bohus på Jessheim.
Sånn: http://www.bohus.no/entre/oppbevaring/kommoder/verona-kommode3/

Det var tydelig at med en unge til i hus måtte vi øke drastisk på oppbevaringskapasiteten i gangen. [;)] Det blir myyyye votter og luer og sånt. [:)]

Men jeg angrer litt på at vi ikke har hvite møbler i gangen....[8|] Kjøpte sånn kommode fordi alle hyller og sånt i gangen var svarte.

I gangen har vi en hattehylle med 4 knagger på til jakkene.. Der har vi litt av yttertøyet til meg og mannen.. Men det meste av yttertøyet har vi hengt inne på gjesterommet som ligger vegg i vegg med gangen, for at det ikke skal være så mye tøy i gangen og se så rotete ut.. Alle Martine sine uteklær ligger også på gjesterommet... Der har vi et klesskap og noen knagger på veggen... Ellers ligger de klærne hun bruker daglig oppå senga... Så rydder vi det bare til sides når vi har gjester.. (har ett til gjesterom, så det gjesterommet blir bare brukt om vi har besøk av mer enn 2 stk på en gang..så er ikke så ofte i bruk..)

Back
Topp