Skuffende... POFF

Flower

Flørter med forumet

Tok den vekk jeg... :-)

Har vel ikke noe lurt å komme med egentlig..
Men skjønner deg godt! Har også en sånn venninne..
Slitsomt og irriterende..
Ta igjen med samme mynt? Nei, vet ikke jeg.

Sender deg uansett en klem da!

Jeg forståt godt hva du mener. Kjenner jeg blir satt litt på vent selv innimellom. At man blir ventende på noen som ikke kommer, som ikke sier ifra. Kanksje de tenker at vi alikvell sitter hjemme med babyer, så da er det ikke noe vits ? Haha ;-)

Synes du burde ta det opp med venninnen din jeg, kan jo være at hun ikke tenker over det på den måten som du gjør :)

det er kjipt når det blir slik :-(
Håper for din del at det går seg til til etterhvert :-D

Kansje ta en alvorsprat med henne!? :)

Ja, nei, jeg tror jeg lar være å ta kontakt.. Vil hun noe så får hun gjøre det selv.
Jeg er ikke så flink til å ta opp ting, hvertfall ikke med henne, så jeg håper det går over av seg selv og hun skjerper seg. Det blir slik at jeg ikke har lyst å tilbringe tid med min egen bestevenninne og slik skal det jo ikke være..

Tusen takk for tilbakemeldinger hvertfall

Så utrolig frekt. jeg har ei vennine som er helt lik. ganske iriterende når man i tillegg har unger som man må gjøre i stand. så sier dem at de ikke orker allikavell.

Kjedelig at det skal være sånn, men tror de fleste kan kjenne seg igjen..Selv sliter jeg litt med at enkelte venner ikke skjønner at jeg faktisk ikke har tid til å prate timesvis i telefon lenger, eller bare ta en spontan tur ut på café med ti minutters varsel.. Men jeg tenker at det finner de ut selv når de får egne barn

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt ifra på en ordetlig måte

Sniker litt fra feb11, man kan faktisk avskrive faddere om man vil =) Er bare og ta kontakt med kirke kontoret.

Kommer nok ikke til å gjør d, da er jeg en bestevenninne i minus... Og d har ikke jeg så lyst til :-)

Back
Topp