Skuffelsen var stor...

Helenpia

Forumet er livet
Da jeg kjøpte en blå pose Nidar favoritter sjokolade kun fordi jeg drømte om smørbukk sjokoladen som var oppi, og da jeg åpna posen var det kun en slik sjokolade i :( :P

Haha...så utrolig kjipt:p
Send en klage så kanskje du får noen poser som plaster på såret!;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Dårlig gjort! Send klage til Nidar, er du heldig og at de tror på deg så får du kanskje plaster på såret;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Haha...så utrolig kjipt:p
Send en klage så kanskje du får noen poser som plaster på såret!;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Snakk om å skrive nøyaktig samme svar som deg uten at jeg hadde sett innlegget ditt, hehe ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

sier som de andre, send en mail og klag, trenger jo ikke å være en skikkelig klage mail men spør om det bare skal være en oppi posen ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kjipt!! Jeg sendte en klage på det samme en gang, men fikk ingenting. De skrev at sånn var det bare, tilfeldig hvor mange biter av hver sjokolade..

Eg kjøpte to før jul... I den første var det 5 ;) Og i den siste som eg åpna i dag var det 4.. ;)

Eg har sikkert fått dei du mangla.. Hehe.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

sier som de andre, send en mail og klag, trenger jo ikke å være en skikkelig klage mail men spør om det bare skal være en oppi posen ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

signerer denne, du kan jo bare sende det som ett spørsmål :) siden je jobber i matindustrien så veit je at vi får MANGE saker som er MYE mere usakelig enn som så

om je hadde skrevet om endel av klagene vi får hadde dere fått dere ei skikkelig latterkule :p

Back
Topp