skuffelse

Vanillatwin

Elsker forumet
hei [:D] jeg har vært på en liten påske ferie å kom akkurat hjem. jeg har bedt inn til fest på lørdag..[:D][:D]

men

sønn til venninda mi har bursdag på lørdag og svaret jeg har bfått fra henne var at di skulle feire bursdag men di kunne komme etter det. nesten alle utenom meg og sambo + et vennepar til er IKKE bedt.

jeg er skikkelig skuffet over hun venninda mi...[:@][:@][:@][:@][:@]

måtte bare få det ut...

Opplevd det samme her du. Har du ikke barn, blir du ikke invitert.
Man blir skuffa, men man får bare heve seg over det.

God påske klem sendes herfra! [:)]

Mange som tenker slik dessverre at har ein ikkje eigne barn så ønsker ein heller ikkje å komma i barnebursdag.. Eg har og opplevd det fleire gonger. Seinast no for ei lita stund sidan då ei venninde av meg hadde selskap for to av sine born. Eg fekk fyrst vita det i ettertid at dei hadde hatt selskap. Og ho er ei nær venninde som veit at eg trivst i barnebursdagar sjølv om eg ikkje har lykkast i å få mine eigne endo. Slikt kan faktisk virka ekstra sårande i denne prosessen her det å verta utelatt. Vert ein invitert har ein uansett mogelegheiten til å sei nei. Er jo mange i prøverørsprosessen som tek avstand til dei rundt seg med barn og veit eg.. Er så forskjellig det der frå person til person.

utrulig kjedlig å bli utelatt uansett! Det er ingen bra følelse!

Back
Topp