Skuffa...

Oi, det var jo litt dårlig gjort av veninna de... ihvertfall når hun allerede har gitt beskjed om at hun kommer, da burde jo hun ha satt av dagen og prioritert kun deg!! Forstår godt at du blir skuffet, det hadde jeg også blitt..

Håper du får et koselig bursdagselskap sammen med de andre som kommer istedet [:)]

Ååååå så kjedelig :(

Skjønner godt du er skuffa!

Håper du likevel får en fin kveld sammen med andre gode venner!

Klem

Huff, skjønner godt at du blir skuffet! Sender deg en klem jeg [:)]

Takk takk..
Ja, ho har jo vist om denne dagen i over en måned nå, så ble veldig skuffa.. synes måten ho gav beskjed på var så dårlig å jeg da..

Det jo ikke hver dag man blir 25 år heller.. så hadde håpet at alle kunne komme.. men men sånn er livet...

Skal nok kose meg masse alikvel jeg..

Det e jo ganske så dåli a ei vænnina å vær.

Veit ikkje om det e ei trøst men , det e nok mange som opplev det sammen når det gjell vænnskap!

Ser nu bære sjøll, e ikkje akk mange vænnine æ har ætter at æ blei gravid!
Men alle kompisan mine, di har æ[:)] heldivis.

Men men, det e di som går glipp a nåkka.
Vest di bære vil fær å spreng på byen å ture fram å tbake så får det bære vær!

Håpe det at du får ei fin bursdags feiring iværtfaill [:)]

SÅ SKAL DU BÆRE DRIT I HO !!!!!!!!!!!!!!
Ho e ei sjikkeli dåli vænnina.

så utrolig dorlig gjort [&:]
syntes du har god grund til å være skuffa der altså..
har selv ei slik barndomsvenninne, men hun sier ja å dukker aldri opp.. ikke no beskje eller noe..
får altid en beklagelse å unnskyldning i etter tid.. så nå har jeg bare droppet å prøve får hver gang jeg inviterer henne på jentekveld/bursdagselskap/cafè osv er det : ja så koselig det gleder jeg meg til.. da dagen kommer får jeg verken tak i henne eller no oppmøte..
men ikke la henne ødlegge dagen din [:D] er desverre sånn at ikke alle holder det de sier [&:]

du får ha en fin bursdagfest hvertfall å kos deg med deg som er der for DEG [:D]
så sender jeg deg en bursdagsklem [:D]

Back
Topp