Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Oi, det var jo litt dårlig gjort av veninna de... ihvertfall når hun allerede har gitt beskjed om at hun kommer, da burde jo hun ha satt av dagen og prioritert kun deg!! Forstår godt at du blir skuffet, det hadde jeg også blitt..
Håper du får et koselig bursdagselskap sammen med de andre som kommer istedet [:)]
så utrolig dorlig gjort [&:]
syntes du har god grund til å være skuffa der altså..
har selv ei slik barndomsvenninne, men hun sier ja å dukker aldri opp.. ikke no beskje eller noe..
får altid en beklagelse å unnskyldning i etter tid.. så nå har jeg bare droppet å prøve får hver gang jeg inviterer henne på jentekveld/bursdagselskap/cafè osv er det : ja så koselig det gleder jeg meg til.. da dagen kommer får jeg verken tak i henne eller no oppmøte..
men ikke la henne ødlegge dagen din [:D] er desverre sånn at ikke alle holder det de sier [&:]
du får ha en fin bursdagfest hvertfall å kos deg med deg som er der for DEG [:D]
så sender jeg deg en bursdagsklem [:D]