skuffa

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg skulle kjøpe gravidbelte idag å har faktisk hatt litt blanda føleleser ang det. Vært redd at det er for tidlig osv å så overtalte mannen min meg at vi skulle kjøpe det.

Da vi kom inn i babybutikken ville jeg bare gå ut igjen. Mannen min så på alt anna enn det...babybjørn, barnevogn, vippe osv... Jeg ble helt nervøs jeg. Så måtte vi stå i kø for å spørre å de foran oss handla for 12500 kr...hjelp..

Anyway... de hadde ikke flere gravidbelter igjen så jeg var nesten på gråten fordi jeg var sikker på at det var et tegn på at vi ikke trengte å kjøpe det å at ting ikker er som det skal inni magen min....[:(] Mannen min bare lo da jeg fortalte det...

ÅåÅå,så pokkers typisk..Uff,skikkelig vondt av deg nå 

Men du,vi skal gå sammen HELT til november,DET har jeg bestemt[;)]

Ja men det er så typisk min uflaks. Jeg har ikke noe følelse at noe er galt nå men jeg hadde virkelig gledet meg jeg. Men innerst inne tenker hodet mitt på høygir nå

Jeg skjønner så utrolig godt at du er drit skuffa,nå var du SÅ innstilt på det beltet også,og tillater deg selv å kjøpe det.
Hjelper nok ikke at din kjære flirer av deg heller,men du.......Vi har lov til å være litt sånn nå [;)]

Husker du hvor overbevist du var om at det med den engelen var et dårlig tegn? Der tok du jo heeelt feil[;)] Så ikke tenk på det som noe tegn! Du finner det sikkert i en annen butikk, eller så kan du bestille på nett[:D][:D]

Hehe, ikke ta det at de ikke hadde magebelte som noe dårlig tegn. I sommer da vi var gravid så kjøpte jeg bæresele, barnevogn, bilstol og noen søte klær, ingen av butikkene manglet noe, men vi mistet den gangen. Ta det som et stort godt tegn heller[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Husker du hvor overbevist du var om at det med den engelen var et dårlig tegn? Der tok du jo heeelt feil[;)] Så ikke tenk på det som noe tegn! Du finner det sikkert i en annen butikk, eller så kan du bestille på nett[:D][:D]

Hehe ja det husker jeg, gråt jo i to dager etterpå (hadde jo mye hormoner i meg da når sant skal sies) men allikavell. Skal prøve å ikke se det på et tegn. (typisk meg å disse tegnene på ting) Jeg tror jeg begynner å bli skrullete i hode jeg gitt å full av hormoner heldigvis[8D]

Takk for betryggende ord *dreamer* og nøtteknekkeren

Nei,hellandussan da,hehe skulle da bare mangle.
Er for pokkern ikke bare,bare å være ny svanger å greier,hehe [;)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Jeg skjønner så utrolig godt at du er drit skuffa,nå var du SÅ innstilt på det beltet også,og tillater deg selv å kjøpe det.
Hjelper nok ikke at din kjære flirer av deg heller,men du.......Vi har lov til å være litt sånn nå [;)]

Sign![:)]

hehe unnskyld men jeg må le litt jeg og 

sånn da er jeg ferdig[8D]

skjønner godt du ble skuffet, men må jo ikke se på det som et tegn av noe slag[:)] gravidbelte får du nok tak i, og du KOMMER til å trenge det, for spiren din skal ingen plass før den skal ut i armene dine i november[;)]

Jeg vet det er litt tåpelige å paranoide tanker. Godt vi kan ha litt morsomt med det også...

Back
Topp