Skuffa...

Majka

Betatt av forumet
Ja, jeg må innrømme at jeg ble veldig skuffa på fredag..
Så skuffa at jeg ikke engang ville inn hit for å dele opplevelsen med dere og søke litt trøst...
Men nå er alt så meget bedre og jeg er klar for litt trøst! [;)]

Som noen av dere sikkert har fått med dere, ventet jeg svar på siste hcg-blodprøve (etter sa) på fredag,
og jeg var helt overbevist om at jeg var gravid igjen. Hadde skikkelig vonde pupper, uggen hele tiden,
tappen var lukket, hard og myk samtidig og høyt og lavt i hytt og pine.

Symptomene er der enda, men i dag var det antydning til den forb.... TR. Men det visste jeg jo egentlig.
Blodprøven var på 6 (13 gangen før), så da er det ikke lenger håp om en ny graviditet. Visste nok at
jeg la litt for mye i symptomene og med de rare hjemmetestene, men likevel ble jeg kjempeskuffa! [:(]

Men for å se det fra den lyse siden, da er syklusen i gang igjen, så vi får prøve igjen..

Uff, så dumt at du ikke var gravid igjen. Selvfølgelig blir man skuffet da. Men du får jo en ny sjanse om ikke lenge, og da skal du se at det klaffer [:)] Det har jo vært reine baby-boomen her den siste tiden, så hvorfor skal ikke det gjelde deg og?
Ønsker deg ihvertfall masse lykke til! Krysser fingrene

Uff, det var leit å høre![:(]
Ønsker deg lykke til videre[:)]

Hei Ronja...
Ikke greit det der, men nå er du på en måte i gang igjen. Håper virkelig du lykkes ved neste el, håper jeg gjør det jeg også. Vi snakka jo om det tidligere en gang, at vi håpa vi fikk positive tester samtidig.
Problemet mitt er bare at jeg fortsatt ikke har fått besøk av TR. 1 uke over nå, men jeg har jo testa negativt, så......får bare smøre seg med tålmodighet.
Jeg sender deg alt jeg har av positiv energi og stå-på-vilje!!! [;)]
Klem

Trist..[:(]

Men lykke til med ny prøveperiode[:)]

*klem-med-masse-babybasselusker*

Uff skjønner at det er leit og skuffende, ønsker deg masse lykke til det klaffer neste gang skal du se[:)]

ja den skuffelsen er like stor hver gang [:(]

Godt at du kom hit til slutt da, men skjønner godt at det er "godt" men en liten puste pause herfra åsså [;)] Ønsker deg masse lykke til videre, håper ting går rette veien for dere...at det kommer en spire snart.

Go klem fra Kathrine

Skjønner deg kjempegodt! [&o] Skuffelsen er like stor hver gang her også...[:(]
Vi får igjen prøve å friste TTR med en laaang ferie!!

Masse lykke til videre,Ronja! [;)]

Back
Topp