Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uffa meg Iza[&o]jeg blir lei meg på dine vegne.....Unskyld at jeg spørr,men hvordan er syklusen din nå?
Jeg skjønner så godt hvordan du har det hvis du sliter med å ikke ha en normal syklus,jeg har aldri hatt en normal syklus,jeg er selv spent på hvordan min blir etter senaborten[8|]
Men vi får prøve å holde motet oppe[;)] Lettere sagt enn gjort kanskje men......
har hatt noke lunde normal syklus, tror den er på 35 dager, litt usikker..men skulle hatt den 23.juli no så..får berre håpe eg får mensen snart, så eg kan komme inn i syklusen igjen..[&o]
må berre fortsette og håpe at neste gang går det bra..men er kjempe trist idag[:(] sjølv om håpet var lite, så blir ein veldig skuffa..
ligger høgt med beina etter sex ja hehe[:)] og tenkte eg sku prøve slimløsende hostesaft neste gang [;)] STOR KLEM TIL ALLE DERE HER INNE!!!
uffda, det var trist[:(] får håpe du kommer i rett gjenge med kroppen din snart, og d ablir det blinkskudd skal du se[;)] lykke til med prøvinga videre[;)]
Dere er jo bare helt supre på dette forumet! Gla for at jeg tok skrittet
fullt ut, og kom inn her[;)]
Lykke til du også, Fiorelina[:)] Ser at du har termin noe senere enn det jeg sku hatt, men
det blir nok min tur igjen også... Spennende tid nå. Har dere tenkt på navn?