skuffa

x1xiza

Glad i forumet
blodprøven var negativ[:(] blir så skuffa...får berre håpa syklusen stabiliserer seg igjen ..ha ein fin dag alle sammen[&o]

Uffa meg Iza[&o]jeg blir lei meg på dine vegne.....Unskyld at jeg spørr,men hvordan er syklusen din nå?
Jeg skjønner så godt hvordan du har det hvis du sliter med å ikke ha en normal syklus,jeg har aldri hatt en normal syklus,jeg er selv spent på hvordan min blir etter senaborten[8|]

Men vi får prøve å holde motet oppe[;)] Lettere sagt enn gjort kanskje men......

stakkas deg [:(]
ja får håpe den stabiliserer seg snart igjen, lykketil vidre [:)]

Uff uff, Ikke moro. Føler med deg Iza. Ønsker deg lykketil vidre. Og ligg med beina høyt etter sex (det er hvert et forsøk)

Hei igjen ica...

Hiff, føler med deg...
Men det er godt at vi har hverandre her på forumet, til å muntre hverandre opp litt[:)]
Alt ordner seg nok snart skal du se...

Masse varme klemmer fra meg[:)]

har hatt noke lunde normal syklus, tror den er på 35 dager, litt usikker..men skulle hatt den 23.juli no så..får berre håpe eg får mensen snart, så eg kan komme inn i syklusen igjen..[&o]
må berre fortsette og håpe at neste gang går det bra..men er kjempe trist idag[:(] sjølv om håpet var lite, så blir ein veldig skuffa..
ligger høgt med beina etter sex ja hehe[:)] og tenkte eg sku prøve slimløsende hostesaft neste gang [;)] STOR KLEM TIL ALLE DERE HER INNE!!!

GO`klem til deg Iza[;)]

Klem igjen[;)]til deg, iza[:)]

uffda, det var trist[:(] får håpe du kommer i rett gjenge med kroppen din snart, og d ablir det blinkskudd skal du se[;)] lykke til med prøvinga videre[;)]

klemmer fra maysen

Varme tanker og god klem[:)]

Bedre lykke neste gang, iza..
ikke gi opp[;)]

Vi skal heie på deg en gang til vi, helt til du får babyen i hendene,
ikke sant, jenter?[:)]

Ja, meld meg på[:)] Vi skal nok få til, alle vi som prøver!!!

Masse klemmer

Heier på deg også, jeg sollise[:D]

Tusen takk, Fiorelina[:)]

Dere er jo bare helt supre på dette forumet! Gla for at jeg tok skrittet
fullt ut, og kom inn her[;)]

Lykke til du også, Fiorelina[:)] Ser at du har termin noe senere enn det jeg sku hatt, men
det blir nok min tur igjen også... Spennende tid nå. Har dere tenkt på navn?

Klem

jepp.. er du på MSN forresten? legg meg gjerne til: litlemeg@hotmail.com

Ja, det er jeg!!! Skal legge deg inn her hos meg[;)]

eg også har msn[:D] viss noken vil ha den då[8D]

jatakk.. kom igjen [:D]

Jeg prater gjerne med alle her inne jeg..
er jo så masse koselige folk her på babyverden!!![:D]

Kan jeg oxo få legge dere til på msn?[:)]

det kan du, vettu [:D]

Back
Topp