skuffa.

peggy

Gift med forumet
er skikkelig skuffa idag.
ska ha selskap for gutten på 3 år ikveld. å formen min har ikke vært noe spes god( er på pencelinekur, harlungebetog bihulebet)ogbekkent  krangler.

så da min mor ble sykemeldt fant vi ut sammen at da tar vi selskapet for min del a fam ikveld.
åå hu sa nåå har gjo jg fri, så da kan jg komme å hjelpe deg.  på fredag.. JAAA de takker man gjo ja til..
MEN såå prioriterte hu en by tur istede.. såå hu er der( hu måtte på røntgen( men fikk henvisniga for 10 dager siden, å ska t byen om 1 uke likavel, men hu kunne plutselig ikke vente.)
åå da blir gjo jg litt skuffa da.. litt hormoner JAA utenvil. men dog..

men de er ikke alt, fordi hadde besøk a ei venninde igår, som er permitert. åå hu trengte noe å gjøre idag, åå såå spurte jg om hu hadde lyst  å hjelpe.. ÅÅ jaaa de ville hu.
fikk sms inatt\dag tidlig. hu fikk ikke sove så hu orka ikke stå opp..greit de likesom.

MEN de som TOPPA heile dritten . er at min mann som slutten 12.30 på fredag. ringte ti på halv 1. åå såå jg må jobbe, fordi de ble noe feil på krana. å alle andre hadde gått heim fordi de sku på heia. å kjøre snøskuter.. JAA vel sa jg , men du ska ha selsap for sønnen din ikveld, åå jg er litt sliten ..
såå vettu HVA den hersene mannen sa ? ME me,.. de er de du tenker på.. oh gaad, sa bare de at  holder du på slik legger jg på. gidder ikke høre på slikt. han veit søren meg ikke hva jg har gjort idag. har ikke sitte stille for å bake muffins, kaker, gele, vaska huset. osv..
såå veit ikke om han kommer hjem før gjestene.. åå akuratt nåå gir jg en blanke faen oxo..

er de bare hormonene som styrer eller hadde dere oxo blittt skuffa `???????????????????????????????????????+

ingen ????[:(]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Uff, jeg forstår deg så fryktelig godt! Ingen god følelse  når man føler alle svikter og ingen stiller opp! [&o]
Men du har vel ikke noe annet valg enn å bite tenna sammen og få gjenomført feiringen, så får du heller ta en oppvask med de det gjelder når feiringen er overstått!

Håper det blir koselig til slutt alikevel! [:)]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Tror kanskje jeg ville lagt til sides alle skuffelsene og prøvd å gjøre det beste jeg kunne for å stelle i stand et skikkelig selskap for guttungen... Det er jo tross alt hans dag! [;)] Det er klart, hvis du føler deg i elendig form så er det jo ikke enkelt, men noen ganger blir man skuffet over folk, og da er det kanskje bedre å bite sammen tennene... I dag er i hvert fall ikke dagen å sette seg ned og deppe på![;)]
Hvis du ordner et morsomt og trivelig selskap for gutten, helt alene, så kan du i hvert fall være stolt av deg selv etterpå! 

sign... barna vil bare ha det morro de[;)] og det får de om ikke kaka er rett eller at duken er litt skjev[:)]

hadde nok blitt skuffa jeg og, men hadde tenkt sånn at folk for ta det de får, jeg er dårlig og gjør så godt jeg kan. så hadde jeg kjøpt det meste ferdig sikkert og gjort det ganske enkelt, og tatt en kattevask på huset.

de ble en kjempefin kveld , å gutten sto kosa seg.
:)

åå jaggumeg kom ikke mannen ranglende inn døra kl.14- såå de ble ingen overtid:[:)]tror han tok hintet.. hehe

men tror bare de ikke er heelt min dag idag. pcn sa oxo pooofff, såå har ikke pc lengre. så kommer nok ikke til å vre her så mye de neste ukene.
kooos

Back
Topp