Skuffa

• Trådstarter Trådstarter Skuffa
  • Opprettet Opprettet
S

Skuffa

Guest
Vi har to barn, og i det siste har jeg ymtet frempå om en til. Har ikke snakket "ordentlig" om det, men sånn innimellom. Jeg har etter hvert fått et inntrykk av at han ikke er fremmed for tanken om en til, faktisk så var jeg nesten helt sikker på at vi ville det samme.

I går var han plutselig helt uenig. Dessuten forsto han ikke hvordan jeg hadde fått det inntrykket. Jeg ble ganske paff, ikke fordi han hadde endret mening, men fordi han ikke forsto at han hadde sagt ting tidligere. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, og sa bare at da hadde jeg virkelig misforstått og at jeg selvsagt var veldig skuffa.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, kanskje bare få ut litt gruff. Inni meg håper jeg dette bare var en dårlig dag for han, og at han kanskje endrer mening igjen.

Du får prøve å være litt tydeligere, og snakke med ham om det. :)

Hvor gamle er de barna dere har nå? Mitt inntrykk er at mennene bare trenger litt tid, så kan de ombestemme seg :) Slik var det i alle fall for flere jeg kjenner, de har alle sagt at det holder med en, og damene vil som ofte ha to, kanskje helst tre :) Både for to venninner og søsteren min har mennene snudd, selv om de stod helt fast på en eller to barn først. For min egen del er det ikke noe problem, da mannen min vil ha flere enn meg, så for oss er det kanskje jeg som trenger litt tid, så får vi se da. Vil ha tre, mannen vil ha fire :)

Back
Topp