skuffa...

Bettena

Andre møte med forumet
Har vert på første jordmortime idag.. er 12 uker, men hun hørte ikke etter hjertelyd, da det var for tidlig sa hun. 
Greit det... Men ble veldig skuffa... Bare å vente til neste gang :) 

Måtte bare få det ut..................................

Ja man har jo alltid et håp om å få høre den herlige lyden.
det lytter ikke etter den her på mitt legekontor eller jordmor heller før neste kontroll etter uke 12. de vil nok ikke bekymre oss unødvenig om de ikke skulle finne den, vet jeg hadde blitt rimelig stressa selv... Så da har du virkelig noe å glede deg til neste gang :-)

Ja jeg skjønner jo hvorfor :)
Å sikkert like greit å vente til de sikkert hører noe,,hadde jo blitt superstressa om hun ikke haddde funnet hjertelyden!!!Hadde en liten blødning  i uke 8,så fikk ul da å da var jo alt fint :) :) en liten sommerfugl som sprellet rundt :)

De venter gjerne en stund, slik at du ikke skal bli bekymret hvis de ikke skulle finne den. Noe som ikke er uvanlig så tidlig i svangerskapet.
Sist lyttet jordmoren min etter hjertelyd da jeg var i uke 10,advarte meg på forhånd. Og vi hørte så klart ingenting.Og til tross for advarsler og at jeg var forberedt på det, så ble jeg kjempe redd og hadde et par uker med maaange bekymringer. Fikk heldigvis komme inn til ny time ganske fort og da fikk vi høre den ;)

Skjønner godt at du ble skuffet. Håper ikke det er så lenge til neste gang, slik at du får lyttet til spiren din. Man lengter jo etter å høre den nydelige lyden. Stor klem

Har ny time om nøyaktig en mnd, så det blir bare å smøre seg med tålmodighet :)
Hadde innvendig ul i uke 8+5 å da så vi hjertet banke   

Så er bare veeeldig utålmodig :p

Back
Topp