...skuffa...

tidligerebruker

Elsker forumet
[&o]

Nå er jeg 2 dager over IKM og enda vil ikke krysset vise seg. Mensen er aldri for sen, så jeg kjenner jeg blir så frustrert.Ikke noen TR og ikke noe fine,blå krysset [8|] Jeg er i ingenmannsland! eller ingen-graviditet-vil-vise-seg-land! Kjøpte kun to tester, tenkte det var nok...var visst ikke det [:-]

ÅÅÅ... Så kjedelig! Men tanta har jo ikke kommet heller...... Æsj, kjedelig å gå sånn, håper du kommer fort ut av ingenmanns-landet, enten får krysset, eller at tanta kommer sånn at du får sette igang med en ny prøveperiode! Jeg satser mest på kryss og at du produserer HcG sent!!! Masse lykke til og klem herfra!:)

Ingen TR er jo veeeldig bra da.., men kanskje du produserer slik hcg (eller hva det heter) sent, så det ikke slår ut på testen ennå???? håper det da ;) men da får det komme, så du får positive testen du venter på [;)]

håper virkelig det...

første gangen viste det seg veldig seint, men andre gangen var det ca rundt IKM, husker ikke helt nøyaktig...

æsj,jaja, har kjøpt nye g.tester i morges på nettet [;)]

Da fortsetter jeg å krysse, jeg Snøfrid

Tvi, tvi for at tanta har tatt seg en lang ferie[;)]

ORIGINAL: Lucmam

Lucmam, håper virkelig du har rett. Blir skuffa nå som TR er så sein. Er jo usikker på om jeg har 28 eller 30d syklus, så jeg er enten 2 eller 4 dager over IKM. Vi får vente å se, håper testene komme lørdag. Kjenner at jeg ikke orker å teste før, blir bare skuffet om jeg får enda en negativ [:-]

ORIGINAL: Snøfrid

ORIGINAL: Lucmam

Lucmam, håper virkelig du har rett. Blir skuffa nå som TR er så sein. Er jo usikker på om jeg har 28 eller 30d syklus, så jeg er enten 2 eller 4 dager over IKM. Vi får vente å se, håper testene komme lørdag. Kjenner at jeg ikke orker å teste før, blir bare skuffet om jeg får enda en negativ [:-]

[&:] forstår deg godt, er kjedelig å teste negativt og fremdeles ingen tegn til den møkkatanta...
Hva slags tester har du brukt, forresten? Ikke det at det har så mye å si, men jeg mener å ha hørt at noen trenger litt mer hcg enn andre for å gi utslag(?)

Vent så lenge du klarer, enten er du gravid og produserer sent....[;)]
eller så er kroppen litt opphengt, og tanta er forsinket[&o]... har skjedd meg, og jeg har regelmessig.

Men jeg krysser fremdeles, jeg[;)]

hm..ja,vanskelig å si. Får smøre meg med tålmodighet.
Har brukt ClearBlue og tenker at de bør være veldig gode? kjøpte noen andre nå, men tror ikke de er noe bedre, bare billigere [8|]

Kjenne jeg har litt "menssmerter" i dag, men det kan like gjerne være kroppen som jobber? (håpe,håpe!)

Håper dagene går fort fram til jeg får pakken i posten [:D]

Back
Topp