Skuffa...

Que

Gift med forumet
Vi hadde jo delt opp bursdagsfeiringa til David i to fordi vi har så stor familie. Slik at morssidene var i går og så skulle farssidene komme i dag. Vel, det ble bare faren til sambo og faren min + lillesøstra mi som kom i dag (ene broren til sambo var inno tidligere på dagen). Vi hadde egentlig bedt søstern til sambo (m/mann og 3 barn), men de dukket ikke opp, for de hadde visst ikke blitt bedt(?!?!)[:-]

Vel, vi var hos dem (de er nesten naboene våre) forrige fredag og feiret bursdagen til yngste dattera der og da ga vi dem beskjed om at det ble feiring på søndagen, da betyr vel det at de er invitert, eller?? Ringte og hørte om de kom ned likevel da, siden de bor rett oppi gata, men det kunne de ikke for de skulle bort. De syns nesten at de måtte få en mld med tidspunkt og sånt for de ville ikke komme ubedt.
Hva med å sende en mld selv da hvis du er usikker på når det blir?
Andre broren til sambo dukket heller ikke opp har prøvd å ringe han i hele dag, men han har ennå ikke latt høre fra seg. Så det ble litt skuffende i dag altså[:(][:(][:(]

Det er litt skuffende ja [&o]
Men da vet dere til neste år at de må ha det inn med t-skje, så håper jeg de dukker opp da [:)]

Men skjønner at du er skuffa. Tanta til Sofie (søstra til bf) har ikke gitt henne hverken dåpsgave eller julegave [&:]
Er vedig spent på om det kommer noen bursdaggave.

Å nei,så kjipt da!! Men det blei i hvertfall bra i går da[:)] Hva med å prøve neste helg igjen? Kanskje alle kan da? Eller en ettermiddag i uka som kommer?[:)]

Å, det er kjedelig. Skjønner du er skuffa! Som Sunniva sier, neste år må de få det inn med teskje.

*klemmepå*

ORIGINAL: rilo

Å nei,så kjipt da!! Men det blei i hvertfall bra i går da[:)] Hva med å prøve neste helg igjen? Kanskje alle kan da? Eller en ettermiddag i uka som kommer?[:)]

Tja, det går jo an, men tviler på at alle gidder da.. Vi føler liksom ikke at vi blir ordentlig inkludert i den delen av familien. Dette er nemlig stesøsknene til sambo, så vi føler at vi blir litt utafor, selv om de er vokst opp sammen osv... Akkurat som at vi ikke passer helt inn med dem og det er litt trist[:(]

Men han eldste stebroren han er helt annerledes.. Han bor i Trondheim, men var nedover i helga og tok seg godt tid til å komme innom med gave og ta en kaffe før han kjørte videre hjemover...

Uff da så kjedelig, skjønner godt du er skuffet...

ORIGINAL: Que

Tja, det går jo an, men tviler på at alle gidder da.. Vi føler liksom ikke at vi blir ordentlig inkludert i den delen av familien. Dette er nemlig stesøsknene til sambo, så vi føler at vi blir litt utafor, selv om de er vokst opp sammen osv... Akkurat som at vi ikke passer helt inn med dem og det er litt trist[:(]

Men han eldste stebroren han er helt annerledes.. Han bor i Trondheim, men var nedover i helga og tok seg godt tid til å komme innom med gave og ta en kaffe før han kjørte videre hjemover...

Jeg har og ei stesøster.... Vet åssen det er for å si det sånn... Bare tenk på at det var bra i går,og det er dems tap om de ikke vil bli kjent med prinsen deres. Så får dere heller glede ere over at eldstebroren stiller i hvertfall. Er ikke verdt deres tid de andre. Naboer eller ei...

ORIGINAL: Que

Jeg har og ei stesøster.... Vet åssen det er for å si det sånn... Bare tenk på at det var bra i går,og det er dems tap om de ikke vil bli kjent med prinsen deres. Så får dere heller glede ere over at eldstebroren stiller i hvertfall. Er ikke verdt deres tid de andre. Naboer eller ei...

Nei, det er ikke lett.. Har jo ingen stesøsken selv (regner ikke døtrene til mammas sambo som stesøstre fordi jeg var 17 år og flyttet hjemmefra da de ble sammen). Bare min kjære lillesøster på 16 år som forguder nevøen sin og alltid stiller opp[:D] Meeen, som jeg sa til sambo "da vet vi hvordan det ligger an"...

Skjønner godt at du ble skuffa, ja.... 1 årsdagen er en stor dag som skal feires!

Var hos farfaren til Nicoline i dag og spurte om han skulle jobbe den helga har bursdag. Det skulle han, så jeg spurte om det var noen andre dager det passet at de kom innover så vi kan ha feiringen med hans familie da (vi er for mange til å ha begge familiene samlet) Svaret var: Skal dere feire i Ørsta? Oj, det er langt.... også fikk jeg ikke noe mer svar, så høres ikke ut som at de kommer... Det er en og en halv time å kjøre. Det er pokker ikke langt! 

spesielt ja.

men husk at David ikke legger merke til sånt,
håper at de kommer neste år[:)]

Back
Topp