Skuffa.....

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har vert på ordinær UL idag, og alt så fint ut! [;)] Meeen...... den lille hadde satt seg til godt nede i bekkenet og gjorde det dermed umulig å se hvilket kjønn det er... [>:] så selv om vi seff er kjempeglad for at alt ser bra ut, så er vi litt skuffa likevel.....

Noen andre som har sjenerte små?

Lillebror var også umulig å se det på når vi var på ordinær UL, så vi fikk ekstra UL i går hos jordmor.

Nå er dette en liten fødestue, så jeg tror ikke det er normalt å få, men dere kan jo få privat UL, selv om den er sjenert nå, så bevegere den jo på seg.

Lillebror lå på huk tittende ned i bekkenet på ordinær UL, to uker etterpå er han jo blitt større, og lå nå med hode opp og beina ned, og var veldig keen på å vise frem tissefanten sin:)

Jeg ville nok prøvd å få en privat UL jeg, for jeg skjønner så godt at du er skuffa selv om det jo ikke er det viktigste med UL.

Kanskje lurt med litt søtt drikke før ul for å kvikke babyen litt opp [8D]

Jeg drakk litt energidrikk før vi skulle inn [8D] [8D] Veslegutt var livlig han[;)] [8D]

ORIGINAL: Timiz

Jeg drakk litt energidrikk før vi skulle inn [8D] [8D] Veslegutt var livlig han[;)] [8D]

fyyy det måkke du drikke[8D]

førstemann her heller ville ikke vise seg[:-]
men vi bestilte 3D vi da[8D] og da fikk vi se at vi fikk en liten jente!

så ser vi det ikke denne gangen heller,så blir det klart 3D[8D]

Back
Topp