skuffa,sint og lei meg

Hlin

Elsker forumet
kan noen gi meg en klem ?
jeg er skikkelig på gråten skuffa og lei meg i kveld :(

emoticon

Hva har skjedd?

Sender deg en stor klem og håper humøret ditt blir bedre snart

Stor klem : )

takk jenter.

er bare et menneske som gjør hva hun kan for å lage litt problemer for meg..
ikke fordi hun tjener noe på det, men fordi hun har makten til det..

det er bare litt trist, for dette betyr ganske mye for meg..

føler at de vennene jeg trodde var mine beste, kanskje ikke er så fantastiske likevel...

men men

det har jeg :)
enden på saken er at om jeg ikke har 5000 kr til i morgen, så får går jeg glipp av noe som er veldig viktig fot meg.. og det har jeg altså ikke, for vi får (les,gubben) lønning 15. men dette mennesket kan ikke vente til den 15 .. ikke fordi det er noe som avhegner av det, for nå får hun jo pengene den 15 uansett :P men fordi hun ser sitt snitt til å ødelegge for meg..

dette ødelegger såpass mye at jeg faktisk vurderer å selge hesten min, fordi min situasjon fra nå av blir ganske uutholdbar pga det hun ødelegger...
ble bare rot dette eller ? :P

det har jeg :)
enden på saken er at om jeg ikke har 5000 kr til i morgen, så får går jeg glipp av noe som er veldig viktig fot meg.. og det har jeg altså ikke, for vi får (les,gubben) lønning 15. men dette mennesket kan ikke vente til den 15 .. ikke fordi det er noe som avhegner av det, for nå får hun jo pengene den 15 uansett :P men fordi hun ser sitt snitt til å ødelegge for meg..

dette ødelegger såpass mye at jeg faktisk vurderer å selge hesten min, fordi min situasjon fra nå av blir ganske uutholdbar pga det hun ødelegger...
ble bare rot dette eller ? :P

det har jeg ... :)
skulle bare ønske det kunne ordne alt ;)

Serenity skrev:
det har jeg ... :)
skulle bare ønske det kunne ordne alt ;)

Du vet, det KAN det.. Sånn med de rette connectionene..:P *Sender i tillegg en klem, som en mer realistisk "hjelp";) *

haha sant nok. jeg trenger 5000 :P da ordner det seg. kjenner du en bank ? :P

Sender en stor klem til deg.

Og det vil sikkert ordne seg til slutt. Er vel nå det er på det mørkeste, så vil de nok innse at de hørte på feil person. Eventuelt, du har nå muligheten til å rydde opp i de du trodde var gode venner, og faktisk skaffe noen nye ogbedre noen!!!

Ida82 skrev:
Sender en stor klem til deg.

Og det vil sikkert ordne seg til slutt. Er vel nå det er på det mørkeste, så vil de nok innse at de hørte på feil person. Eventuelt, du har nå muligheten til å rydde opp i de du trodde var gode venner, og faktisk skaffe noen nye ogbedre noen!!!

sant nok..  det er ikke lett å få gode venner .. syntes ikke det virker som om man kan stole på noen jeg ..

Back
Topp