"Skuffa" :P

lnie

Forumet er livet
Sambo fortalte at faren hans skulle kjøpe seg hytta for en ukes tid siden..
Jeg ble dritglad, YES, en hytte vi kan dra til! Jeg liker å dra på hytteturer, og det er jo gull når mini blir større..

Gud, så skuffa jeg ble da hytta viste seg å være på et bortgjemt fjell hvor det ikke er innlagt vann eller ordentlig dass!
Jeg vil ikke på en sånn hytte, så er ikke særlig glad lenger neeeeeei... [8D]

Til mitt forsvar, så er jeg vokst opp med hytter hvor alt er innlagt, ordentlig do, dusj og strøm, på trysilfjellet,hvor vi kan stå på ski bort til bakken[8D]

Hørtes ut som en hytte jeg hadde storkost meg på [;)] Utedo Hehe.. (men har litt betenkninger etter vi så "Død Snø"..)

ORIGINAL: LaMona

Hørtes ut som en hytte jeg hadde storkost meg på [;)] Utedo Hehe.. (men har litt betenkninger etter vi så "Død Snø"..)

Uff[8D]

ORIGINAL: Disturbia

er jo d såm er hytte..:)[:D]

Helt enig! Hadde jubla jeg om hytta var langt til fjells. "Midt i bakken" derimot er litt for folksomt for meg... Dessuten står jeg ikke slalom da, foretrekker endeløse hvite vidder. Gleder meg sååånn til vi kan dra på ski i vinter [:D]

Jeg er enig med deg Line[8D] Er det noe jeg virkelig hater, så er det utedo[:-] Hvis jeg er på en hytte med utedo, så må jeg ha med meg sambo hver gang jeg skal på do..[;)]
Men jeg liker at hytta er sånn, in the middle of nowhere[:D]

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: Disturbia

er jo d såm er hytte..:)[:D]

Ikke for alle[:)]

Nei[8D]

Husker da jeg og sambo pratet om hytte for et par år siden.. Dette er hytte for han, ikke innlagt vann, utedo og langt ute i gokk, mens jeg var og fortsatt er helt motsatt. Nå heller han også mer mot det som er hytte for meg[8D]

ORIGINAL: Kattekine

Gi det en sjanse!! Det er faktisk veldig koselig!!![:D][:D]

Nei, syns jeg ikke[8D] Vært på hytte med teit do, og uten innlagt vann flere ganger, og jeg HAAATER DET

Jeg HAAAAAAAAAAAAAAAAAATER å stå på ski!!!! Noen som har lyst å ta skiopplæring for to søte jenter??? Du kan få dem med deg på hytten din Inie[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg HAAAAAAAAAAAAAAAAAATER å stå på ski!!!! Noen som har lyst å ta skiopplæring for to søte jenter??? Du kan få dem med deg på hytten din Inie[:)]

jeg har ikke noe hytte[>:]

men kom med dem når jeg får meg hytte ved skibakken, da skal jeg lære dem opp sammen med Leon vet du![:D]
da blir det slalom og ikke langrenn, HATER LANGRENN!

Vi skal bygge sånn "teit" hytte med utedo til neste år![;)]
Er kun det som er hytte for meg og sambo også, men skjønner jo at noen vill ha den luksusen med ordentlig toalett, innlagt strøm ++
Men da er det ett fritidshus i mine øyne å ikke hytte![8D][:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg HAAAAAAAAAAAAAAAAAATER å stå på ski!!!![/size] Noen som har lyst å ta skiopplæring for to søte jenter??? Du kan få dem med deg på hytten din Inie[:)]

Jeg og...og da passer det skikkelig bra at familien til sambo så og si BOR på fjellet og er født med ski på beina...jeg derimot, er født med beina på en krakk...(stakkar mamma som måtte føde meg[8|])

Men over til tema...jeg syns også at sånn hytte uten vann i gokk er fint, men ser jo hvor mye mer praktisk det er å ha dass og dusj osv, særlig nå etter Odin ble født (og når en har TR, som Unni sier).

ORIGINAL: MotherNorth

Vi skal bygge sånn "teit" hytte med utedo til neste år![;)]
Er kun det som er hytte for meg og sambo også, men skjønner jo at noen vill ha den luksusen med ordentlig toalett, innlagt strøm ++
Men da er det ett fritidshus i mine øyne å ikke hytte![8D][:D]

Men ikke i mine øyne[8D] Det var liksom det som var poenget[;)]
For meg så er det like mye hytte som sånn hytte med utedass..
Hihi..

Jeg tror kanskje den yngre generasjon tenker litt annerledes[:)] Tror det finnes et skille et eller annet sted.. Men det finens jo såklart unntak[:)]

Jeg tror kanskje den yngre generasjon tenker litt annerledes[:)] Tror det finnes et skille et eller annet sted.. Men det finens jo såklart unntak[:)]

ja[:)]
men jeg tror også, at hvis vi hadde vært på hytter med utedo, uten tv og innlagt vann da jeg vokste opp så hadde jeg kanskje stilt litt annerledes, da hadde jeg vært vandt til det. [8D] men man blir ikke vandt til det når man må på utedo først når man blir eldre!![8D]

Jeg er enig med deg Line[8D] Er det noe jeg virkelig hater, så er det utedo[:-] Hvis jeg er på en hytte med utedo, så må jeg ha med meg sambo hver gang jeg skal på do..[;)]
Men jeg liker at hytta er sånn, in the middle of nowhere[:D]

signere denne for eg er helt enige[:D]

Back
Topp