Skuffa over Rimipakken

Sympatia

Forelsket i forumet
Ja,jeg vet jeg er treig...men endelig hentet jeg Rimipakken. Og utfra det jeg har lest dere har skrevet ble jeg skikkelig skuffa...og så lite til babyen da.

Til babyen var det: Pakke med engangsmekker, fire pampers bleier, en minipkakke engangsservietter og noe natusan såpe.
Til meg var det: Innleggsbind, noen prøver på vaskemiddel, tøymykner, tre små miniflasker med shampoo, voksen tannkrem....(Så mye voksen ting i en babypakke...)

Og dett var dett...

Husker dere skrev om nestlè mat og slik... og hørt andre har fått tutekopp... missunnelig jeg no...

Og MEGA SKUFFA!!! [:'(]

Hvem bestemmer hva som skal i de pakkene da???

[:-]

å så dårlig da!!!

jeg vet bare at rimi betaler 250kr for hver sånn pakke!!!!

vi fikk 2pk med kanongode aventskjeer og utgådd grøt i tilegg til det du fikk.

mail rimi og klag!

da skjønner jeg at du var skuffa, her var det mye bra. men husker ikke alt nå.. er så lenge siden jeg hentet den

Mannen min syns at jeg ikke burde klage på den til dere eller Rimi da den var gratis og jeg burde bare være glad for at vi fikk noe... "Men asså... jeg åssåååå vil ha det samme som dereeeee" (les med barnslig klage stemme)

Fikk omtrent det samme som deg... Og jeg var kjempeskuffa jeg og. Ikke noen babymat, skje eller kopp. Rart at det er så forskjellig innhold i den[8|]

jeg fikk det samme som deg + en boks med naturnes 6 mnd mat. syntes ikke det var så fancy jeg heller...
mener noen som klaget på den utgåtte maten hadde fått svar fra rimi (eller nestle) om at det var hver enkelt rimibutikk som var ansvarlig for innholdet i pakkene de delte ut...

ORIGINAL: 3barnsmor*30

jeg fikk det samme som deg + en boks med naturnes 6 mnd mat. syntes ikke det var så fancy jeg heller...
mener noen som klaget på den utgåtte maten hadde fått svar fra rimi (eller nestle) om at det var hver enkelt rimibutikk som var ansvarlig for innholdet i pakkene de delte ut...

Da vil jeg anbefale å IKKE hente Rimipakken hos Rimi Kambo i Moss... [:@]

fikk det samme som deg. Skoffa..

ORIGINAL: Sympatia

Da vil jeg anbefale å IKKE hente Rimipakken hos Rimi Kambo i Moss... [:@]

hehe.. ja jeg anbefaler ikke her heller... men blir jo litt for dumt å reise ut av byen og hente noe da.. dessuten var jo første pakka jeg fikk veldig bra.. så tenkte jo ikke noe annet på andre pakka.

Dette fikk jeg i svar fra Rimi:

Hei!

Takk for at du henvendte deg til oss.

På grunn av stor etterspørsel har det ikke vært mulig å skaffe det samme innholdet til alle. Det er derfor det ikke lengre står noe på nettsiden om hva den inneholder.
  Vi beklager dette.
'
Vennlig hilsen
  ICA Kundekontakt
  Solveig Slattum

bra at du fikk svar,men dumt at de er mindre innhold i noen av pakkene!! siden rimi betaler 250kr per pakke,for det du fikk kan da ikke vere verdt det???? ja,ja....

synes det går ut over samarbeidspartene også,nestle som har hadd mat oppi,og plutselig ikke har det... vi fikk jo en megakompensasjon fra nestle pga den utgådde grøten i rimi sin pakke,enda de ikke hadde noe krav om å kompensere... rimi ble sur når jeg henvendte meg ang den utgådde grøten..

ORIGINAL: ohBaby!

bra at du fikk svar,men dumt at de er mindre innhold i noen av pakkene!! siden rimi betaler 250kr per pakke,for det du fikk kan da ikke vere verdt det???? ja,ja....

synes det går ut over samarbeidspartene også,nestle som har hadd mat oppi,og plutselig ikke har det... vi fikk jo en megakompensasjon fra nestle pga den utgådde grøten i rimi sin pakke,enda de ikke hadde noe krav om å kompensere... rimi ble sur når jeg henvendte meg ang den utgådde grøten..

Eg sente mail både til rimi og nestle. Fikk beskjed fra rimi om at eg kunne ta med grøten i butikken og få en ny en. Gadd ikke å gjøre det da siden eg ikke så får meg at eg ville gi han den grøten uansett(syns den så forferdelig ekkel ut). Og fra nestle fikk eg jo fin erstatning da.

Men pakken min inneholdt forresten akkurat det samme som sympatia sin bare det var den grøten i tillegg. Syns ikke det var noe særlig å rope hurra for nei[8|]

Må legge til at eg tror den grøten er ut av sortementet deres nå så den var nok ikke vært veldig populær[&:]

Back
Topp