Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrknFryd
Oj, tuller du!? Da skjønner jeg veldig godt at du er skuffa ja.. Ei jordmor skal jo ikke være sånn[&:] Skift jordmor du. Det finnes veldig mange koselig og dyktige jordmødre der ute[;)]
ORIGINAL: Suki
pusi82: Helt enig med deg. Helt utrolig at de ikke kan forstå at vi bekymrer oss og vil få bekreftet at alt står bra til med småen. Min fastlege syns også det var rart at jeg ville på ul i uke 12. Jeg sa til henne at det var det beste tidspunktet i graviditeten å sjekke nakkefold osv for å evt avdekke bl.a. downs + at det er godt å få se at det er liv der inne. Hun sa bare; "men hva gjør du hvis det viser seg at noe er galt med barnet da?" Jeg bare svarte at det hadde jeg ikke noe svar på før jeg evt. kom i den situasjonen, men jeg ville ihvertfall ha muligheten til å velge + å vite om det.
ORIGINAL: malrodien
jeg har brukt en del tid på å finne en god jordmor jeg også. legen min vet for lite og det syntes jeg den første jordmora også gjorde.den andre jordmora mi var utrolig snill og klarte å roe meg ned i forhold til bekymringer. men nå i dag her jeg funnet den jordmoren jeg vil ha resten av tiden[;)] hun viste liksom allt og kunne gi drit mange gode råd for å roe ned kynnere, så var hun så snill. viste mye om arvelige ting osv... drit fornøyd i dag jeg[:D][:D]
ORIGINAL: Dyreglad85
Å uff altå. Der e di faen ikke klokk ska æ si dæ. Går ditt på kontroll nu[:(] Men hadde med mamma så det gikk bra, det ska æ fortsett med[:D] Har et tips te dæ, gå til Skotheim til ultra å sånt[:D] han e veldig flink. Så prøv å få gå til jordmor på Alsgård, Hun hetter Karin Ann. Hun er veldig flink, å veldig veldig snill[:D]
ORIGINAL: pusi82
Såpass då fækk e jo enno meire løst å fær i mårra noooooooot sukk....
Kæm e han skotheim å kor hør han te?? Tar han inn dem som ikke har han som fast lege? Har bytta lege fra alstad te byen førr å slepp å kjør te alstad(bor på nordsia så)...
ORIGINAL: pusi82
Tusen takk førr svar! Ska prøv å få kontakt mæ han, va du ofte hos han i løpet a svangerskape?