skuffa over jordmora

pusi82

Gift med forumet
Likte henne over hodet ikke....[>:]

Følte det var et totalt unødvendig å bortkasta time hos henne [&o]

Hun var ikke til noe hjelp, gjett om jeg skal bytte jordmor.....

gjør det - det er viktig å ha en jordmor man stoler på og er komfortabel med. Jeg er kjempeheldig og har en helt herlig jordmor.. dessverre har hun sjelden vakter på sykehuset, så jeg får vel ikke henne når jeg skal føde, med mindre jeg treffer den ene vakta hun har i måneden..

Da jeg var hos jordmora første gang hadde ikke jeg heller så bra inntrykk. Syntes hun var skummel, og fikk lite ut av timen.
Men det gikk over etter neste besøk, og nå liker jeg henne godt.
Kanskje du bare trenger litt tid til å bli bedre kjent med henne?  :)

Vi kommer til å skifte for hun virka negativ til alt å gå på ultralyd det var bare dumt heller vente med å se til ungen kom ut... Hallo???? VI er førstegangs fødende å vil gjerne se å vite at ungen har det bra å er i live,... men neida hun gjorde ingenting, bare målte blodtrykk, ikke noe vits å gjøre noe mere. Det andre ble ikke gjort før i mellom uke 20 å 30 hallo??????????????????????? huff er så frustrert...

jeg har brukt en del tid på å finne en god jordmor jeg også. legen min vet for lite og det syntes jeg den første jordmora også gjorde.den andre jordmora mi var utrolig snill og klarte å roe meg ned i forhold til bekymringer. men nå i dag her jeg funnet den jordmoren jeg vil ha resten av tiden[;)] hun viste liksom allt og kunne gi drit mange gode råd for å roe ned kynnere, så var hun så snill. viste mye om arvelige ting osv... drit fornøyd i dag jeg[:D][:D]

ORIGINAL: FrknFryd

Oj, tuller du!? Da skjønner jeg veldig godt at du er skuffa ja.. Ei jordmor skal jo ikke være sånn[&:] Skift jordmor du. Det finnes veldig mange koselig og dyktige jordmødre der ute[;)]

Nei tuller ikke, ble så skuffa å frustrert etter jeg var hos henne, hun ødela hele dagen min og jeg som hadde gleda meg så til idag[>:]

ORIGINAL: Suki

pusi82: Helt enig med deg. Helt utrolig at de ikke kan forstå at vi bekymrer oss og vil få bekreftet at alt står bra til med småen. Min fastlege syns også det var rart at jeg ville på ul i uke 12. Jeg sa til henne at det var det beste tidspunktet i graviditeten å sjekke nakkefold osv for å evt avdekke bl.a. downs + at det er godt å få se at det er liv der inne. Hun sa bare; "men hva gjør du hvis det viser seg at noe er galt med barnet da?" Jeg bare svarte at det hadde jeg ikke noe svar på før jeg evt. kom i den situasjonen, men jeg ville ihvertfall ha muligheten til å velge + å vite om det.

Suki:  Godt at noen forstår at man er bekymret, har hørt at det skulle være så koselig å dra til jordmor.... men den gang NEI [&o][:'(]
Vil bare vite at barnet vårt har det bra der det ligger og at det ikke er noe i veien. Har ikke følt meg gravid i det siste har bare hatt vondt i ryggen og hodet, så hadde håpet at v skulle få høre hjertelyden eller fosterlyden slik at vi fikk høre den var der...[:(]
Typen / Samboeren min likte henne heller ikke.

ORIGINAL: malrodien

jeg har brukt en del tid på å finne en god jordmor jeg også. legen min vet for lite og det syntes jeg den første jordmora også gjorde.den andre jordmora mi var utrolig snill og klarte å roe meg ned i forhold til bekymringer. men nå i dag her jeg funnet den jordmoren jeg vil ha resten av tiden[;)] hun viste liksom allt og kunne gi drit mange gode råd for å roe ned kynnere, så var hun så snill. viste mye om arvelige ting osv... drit fornøyd i dag jeg[:D][:D]

Heldig du er da, håper jeg finner ei grei ei jeg å. Vi skal flytte fra Bodø å har hørt hun som er på Ørnes skal være bra, så vi får se om det blir henne!

Å ikke nok med dette...[&:]

Fikk høre av noen naboer idag at den legen jeg skal til i morgen er helt spreng i hodet å virker tilbakestående å har ingen peiling på folk...[X(]

Hvordan skal dette gå hvis han er slik?????????[&o]

Hei pussi82. Må bare spøre deg hvor i alle rikeste navn er det du går til kontroll henne????? Hadde ingen problemer med noen heldigvis[:D]

ORIGINAL: Dyreglad85

Hei pussi82. Må bare spøre deg hvor i alle rikeste navn er det du går til kontroll henne????? Hadde ingen problemer med noen heldigvis[:D]

På Havna helsestasjon

Å uff altå. Der e di faen ikke klokk ska æ si dæ. Går ditt på kontroll nu[:(] Men hadde med mamma så det gikk bra, det ska æ fortsett med[:D] Har et tips te dæ, gå til Skotheim til ultra å sånt[:D] han e veldig flink. Så prøv å få gå til jordmor på Alsgård, Hun hetter Karin Ann. Hun er veldig flink, å veldig veldig snill[:D]

ORIGINAL: Dyreglad85

Å uff altå. Der e di faen ikke klokk ska æ si dæ. Går ditt på kontroll nu[:(] Men hadde med mamma så det gikk bra, det ska æ fortsett med[:D] Har et tips te dæ, gå til Skotheim til ultra å sånt[:D] han e veldig flink. Så prøv å få gå til jordmor på Alsgård, Hun hetter Karin Ann. Hun er veldig flink, å veldig veldig snill[:D]

Såpass då fækk e jo enno meire løst  å fær i mårra noooooooot sukk....
Kæm e han skotheim å kor hør han te?? Tar han inn dem som ikke har han som fast lege? Har bytta lege fra alstad te byen førr å slepp å kjør te alstad(bor på nordsia så)...

ORIGINAL: pusi82

Såpass då fækk e jo enno meire løst  å fær i mårra noooooooot sukk....
Kæm e han skotheim å kor hør han te?? Tar han inn dem som ikke har han som fast lege? Har bytta lege fra alstad te byen førr å slepp å kjør te alstad(bor på nordsia så)...

Han har kontor rett over glass huset, på øversida[:D] gå mot posten fra glasshuset, så kommer du til en foto butikk rett oppi gatta, der e det rett på sia forobutikken. nr ditt e 75523900. Ja klart du får det, om du ikke vill gå til fastlegen din det e ditt valg. Æ fikk gå ditt. Han e gynekolog i byen e veldig flink. Bare ring å si du vill ha time hos han, å at du vill gå hos han heile tida[:D] Har heller ikke han som fast lege så. Det trur æ går bare bra[:D] Jordmora e du ikke hos så ofte så at du må kjør til alstad en gang i månden, e verd det om du vil ha ei veldig snill jormor. Har nr til alsgård også det e 75557200. Hun heter Karin Ann[:D] Håper det ordner seg for deg.

Tusen takk førr svar! Ska prøv å få kontakt mæ han, va du ofte hos han i løpet a svangerskape?

Dr Teigland på Storgata legesenter gikk jeg hos og hun hadde eget ultralyd apparat. Fikk se den lille spiren første gang i uke 5. Hun sjekket alltid med ultralyd når jeg var innom.
PS! Har også hørt masse positivt om dr. Skotheim.
Lykke til!

ORIGINAL: pusi82

Tusen takk førr svar! Ska prøv å få kontakt mæ han, va du ofte hos han i løpet a svangerskape?

Flott gjør det[:D] Va ca11 ganger. Første gang var jeg nesten 5 månder på vei. Oppdaget det litt sent hehe.

Oki takk skal dere alle ha for flotte forslag!
Skal til legen nå , så vi får se hvordan det går, hvis jeg ikke liker meg hos han tror jeg at jeg tar kontakt med han der Skotheim som dere har anbefalt! Skal få høre hvordan det gikk når jeg kommer tilbake!

Da hadde jeg byttet ja!! Ikke noe særlig med en jordmor man ikke liker!!

Lykke til med byttinga!

Klem, M

Back
Topp